čtvrtek 6. ledna 2022

Plakáty a rámečky aneb jak si zútulnit dům či byt

 Ahoj holky,

před Vánoci jsem dostala nabídku od společnosti Poster Store  vyzkoušet jejich produkty. Jedná se o švédskou firmu, která nabízí obrovský výběr plakátů ve skandinávském stylu rozdělených do několika kategorií. K plakátům si můžete vybrat i rámečky z různých materiálů. Plakáty v rámu jsou posledním rokem velmi populární, ať už na instagramu, tak pinterestu. 

Po nahlédnutí na jejich stránky jsem po chvíli věděla, že nabídku přijmu.  Nejvíce mne zaujaly plakáty z kategorie Mapy a města, protože velmi ráda cestuji a líbí se mi všechno spojené s Paříží a slavnou Eiffelovou věží. Vybírat máte opravdu z čeho, pokud si nevíte rady, jak plakáty k sobě nakombinovat najdete na stránce Zeď inspirace  , která vám jistě pomůže s kombinací. 




Jak jsem zmiňovala Paříž, tak jsem si samozřejmě vybrala dva plakáty s motivem Eiffelovi věže. Jelikož jsem v Paříži ještě nebyla, vybrala jsem si menší plakát s nápisem Dream, protože navštívit Paříž je mým velkým snem. 




Rámy jsem si vybrala klasické dřevěné černé. Velmi se mi líbily zlaté, ale ty by se k plakátům nehodily. 



Zde je můj výběr plakátů:



Plakáty mi přišly opravdu rychle. Na stránce uvádí 3-5 dní od objednání a doba doručení tomu odpovídá. Plakáty i rámečky byly velmi dobře zabaleny, proto se nemusíte bát přepravy. 




Tento plakát z kategorie citáty  mne zaujal mramorovým pozadím a jednoduchým citátem I am still learning. Protože všichni se stále něco učíme, celý život se učíme jak žít, proto jsem si ho vybrala a umístila jsem si ho na noční stolek hned vedle postele, abych ho každé ráno měla na očích. 




Pokud se vám plakáty libí a chtěly by jste si udělat radost, anebo plakát někomu darovat mám pro vás slevu 45% s kódem ELEGANT45CZ , kód platí od 6.1. do 11.1.2022. 

Sleva platí na všechny plakáty kromě kategorie Kolekce umělců. Slevu nelze kombinovat s jinou slevou. 


Žádné komentáře:

Okomentovat