neděle 8. ledna 2023

Péče o zuby

 Ahoj holky,

tak jak si užíváte první měsíc v tomto roce? Já celkem nestíhám, pořád jsem v práci. Dnes bych vám tu ráda představila eshop nazuby.cz

Na tomto eshopu opravdu seženete všechno na zuby, ať už zubní pasty, kartáčky, ústní vody, tak i třeba elektrické kartáčky nebo ústní sprchy. 


Zaslání je velmi rychlé. Můžete si vybrat PPL nebo zásilkovnu. 

Tady můžete hned vidět, co jsem si objednala. Objednala jsem si hlavně zubní pasty, protože mám ráda, když mám doma nějaké do zásoby. Na eshopu najdete spoustu druhů zubních past např. klasické, bělící, pro kuřáky, pro děti, přírodní, na citlivé zuby atd. 




U nás doma máme rádi bělící pasty, takže jsem vybírala hlavně ty. Jako první tu mám Paradontax 3ks v balení. Tyto pasty jsou bylinné, klinicky ověřené proti krvácení dásní, zároveň šetrně odstraňují zabarvení zubů. Chuť je intenzivní právě kvůli bylinám, někomu by to mohlo vadit. Tyto pasty nejsou vhodné pro děti do 12 let.


Colgate Natural extracts jsem vybrala zase v balení po 3 ks. Tato pasta obsahuje 93% přírodních složek. Krabička i tuba jsou z recyklovaného materiálu. Posiluje sklovinu a chrání před kazy. Obsahuje 10% přírodního aktivního uhlí, proto je vhodná na bělení zubů. Chuť je osvěžující mátová. Tuto pastu mohou používat dospělí, ale i děti od 7let. 




Abych tu neměla jen pasty, tak vám ukážu i tyto kartáčky Curaprox.  U nás doma používáme výhradně kartáčky Curaprox, ale vždy je kupuji v drogerii a tam mají jen klasické barvy. Tyto jsem objednala hlavně proto, že jsou černé a ty jsem v obchodech ještě nikde neviděla. Jedná se o limitovanou edici.




A na závěr tu mám ještě dvě poslední pasty. Elmex sensitive whitening, ulevuje od citlivosti zubů, chrání před zubním kazem. Udržuje přirozený odstín zubů. Není vhodná pro děti do 7 let. 


Blanx Black  je pasta, kterou jsem ještě nikdy nezkoušela a jelikož mám ráda bělící pasty, tak jsem si musela objednat i tuto. Odstraňuje povrchové zabarvení zubů. Působí proti tvorbě zubního plaku. Fluoridové soli chrání před vznikem zubního kazu a posilují zubní sklovinu. 







Pokud se rádi staráte o svoje zuby, tak doporučuji se podívat na eshop nazuby. 




Žádné komentáře:

Okomentovat