sobota 17. září 2016

Glanc box 4

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám ukázku již 4 Glanc boxu. Tento boxík přišel nově v krásné fialové krabici. Což je mnohem lepší aspoň se tak odliší od brandnooz boxu s jídlem.
Barva krabice se mi velmi líbí. I produkty co v něm byly. Rozhodně si příště objednám další až bude ta možnost.

Náhled po otevření krabice.



Bref Power Activ Fragrance Boost
Wc blok, který nově obsahuje o 40% více parfému. Měl by vonět při každém spláchnutí a vydržet až na 50 spláchnutí.

Novinka srpen cena 55 kč.




MIXA lehký hydratační krém
Krém je gelový, obsahuje kyselinu hyaluronovou. Měl by pleť hydratovat 24 hodin.
Rychle se vstřebává.
Krém mě velmi zaujal a hned jsem ho začala používat. Krém má 50ml.

Novinka červenec cena 249 kč.




Oriflame Eleo
Olej na suché vlasy, obsahuje kombinaci rostlinných olejů, které obnoví hydrataci vlasů, vyhladí je a posílí. Lehký hedvábný olej má nemastné složení. Je ideální pro suché a poškozené vlasy.Balení nemá pumpičku, ale rozprašovač.
Jelikož mi zrovna olej na vlasy došel tak tento velmi ráda využiji. Obsah 50ml.

Novinka srpen cena 179 kč.




Signal White Now Glossy Chic
Nová zubní pasta s technologií blue light, která rozzáří každý úsměv již po jednom vyčištění. Zuby by měly být bělejší a lesklejší. Má hezky barevný obal. 
Pasta má jen 50ml a stojí 82 kč. Což je podle mě hodně, ale rozhodně ji vyzkouším, protože jsem zvědavá jestli zuby trochu vybělí.




Pur double decruster
Nový Pur přináší silnější složení proti mastnotě a dva enzymy odstraňující připáleniny a škrobové skvrny. Hezky voní po citronu. Balení má 450ml.
Novinka srpen cena 30 Kč.




Surf color tropical
Tekutý prací prostředek, který má skvěle odstranit nečistoty a dodat prádlu dlouhotrvající vůni.
Krásně příjemně voní. Použití na 20 dávek.
Cena 130kč.



Plus sem byly přiloženy tři vzorky tekutého pracího prostředku.


Tak to je z glanc boxu vše. Já jsem spokojená. Největší radost mi udělal suchý olej a krém od Mixy. Ale vůbec mi nevadí, že jsou v boxu věci do domácnosti.
Co vy byly jste spokojené? Objednáte si další?

Žádné komentáře:

Okomentovat