středa 21. září 2016

Recenze: My rose of Bulgaria

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na tři pečující produkty od značky My rose of Bulgaria z eshopu www.lavena-cosmetics.cz
Produkty obsahují extrakt z bulharské damašské růže. Ta má pleť hydratovat a tonizovat, sjednocuje její přirozený tón, zanechává ji zdravou a hedvábně jemnou.
Bulharská růže je nejvoňavější, nejkrásnější a nejměkčí květina, která má nenahraditelné vlastnosti a příznivý vliv na pokožku. Účinky přírodního růžového oleje a růžového extraktu jsou pro svoje blahodárné vlastnosti nejcennějšími složkami kosmetických produktů pro péči o pleť.
Tato kosmetická značka má produkty jak na pleť tak na tělo. Já zkoušela tři produkty na pleť a dnes vám o nich něco povím.





Exfoliační obličejový peeling

Tonizující obličejový peeling obsahuje jemné exfoliační perly. Jemně čistí a zpevňuje póry, odstraňuje odumřelé buňky na povrchu a osvěžuje vzhled obličeje.
Obsahuje rostlinný glycerin, který udržuje vodu v povrchové vrstvě pokožky.
Peeling se aplikuje na předem navlhčenou pokožku a jemně se masíruje krouživými pohyby po celém obličeji. Poté se opláchne vlažnou vodou.
Peeling mohu doporučit, protože perly nejsou moc hrubé takže po nich nemáte podrážděnou pokožku, ale naopak hezky jemně vyčištěnou. Vůně růže je příjemná.
Já osobně jsem peeling používala dvakrát týdně. Víckrát bych to asi nedoporučovala

Obsahuje 150 ml a stojí 103 kč najdete ho přímo tu.





Micelární růžová voda

Jemná micelární růžová vodu kombinuje 3 účinky v 1 výrobku. Čistí, zklidňuje a osvěžuje.
Z obličeje, očí a úst odstraňuje veškeré nečistoty a zbytky makeupu. Okamžitě a bez námahy čistí pokožku a chrání její PH.
Micelární vodu jsem používala dvakrát denně ráno před líčením a večer po odlíčení. Když jsem zrovna použila peeling také jsem micelární vodu potom použila. 
Výtažek z růže tu necítím tolik jako v peelingu.
Na dočištění po odlíčení je skvělá. Hezky pleť osvěží. 

Obsahuje 220ml a její cena je 132 Kč podívat se na ní můžete zde.





Růžová voda

Osvěžující tonikum na obličej a tělo ve spreji přináší pokožce pocit pohodlí. Obsažené mikrokapičky přírodního růžového oleje z bulharské damašské růže pronikají do pokožky, zvláčňuji ji a dlouhodobě hydratují. Regenerační a antioxidační vlastnosti cenného růžového oleje chrání pokožku před nezdravými vlivy a stresem.
Okouzlující vůně bulharské růže uklidňuje vaše smysly a přináší jedinečné potěšení.
V tomto produkty je vůně růže cítit opravdu nejvíce. Růžovou vodu jsem aplikovala převážně na obličej a dekolt. Na obličej ji můžete klidně aplikovat i když máte na sobě makeup.
Růžová voda je velmi osvěžující. Já osobně jsem ji aplikovala několikrát denně. Obličej je po ní hezky svěží a i mi přijde vyhlazený a jemnější. 
Tento produkt by byl skvělý v létě, když jsou horka to by opravdu skvěle osvěžil.


Obsahuje 220 ml a stojí 125 Kč koupit si ji můžete tady.




Pokud vás nezaujaly zrovna tyto tři produkty tak mrkněte na stránky www.lavena-cosmetics.cz kde najdete i další produkty například krém na ruce, tělové mléko, krém na obličej, ale i jiné značky.

Znáte značku My rose of Bulgaria? Zkoušely jste od ní už něco? Pokud ne zaujala vás tato značka?

Žádné komentáře:

Okomentovat