neděle 5. února 2017

Dermacol Ultimate lifting shield makeup


Ahoj holky, 

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na jeden z mých nejnovějších makeupů.
Od značky Dermacol jsem vyzkoušela již pár makeupů a se všemi jsem byla spokojená.
Teď jsem se rozhodla pro Intenzivní liftingový make-up má snižovat hloubku vrásek, i zabraňovat jejich vzniku a vyhlazovat pleť.




Jeho konzistence je hustší  a krémová. Make up se velmi dobře roztírá, jak už štětcem tam prsty či houbičkou.  
Makeup je ve skleněné lahvičce s pumpičkou a obsahuje klasicky 30ml. Vyrábí se ve 4 odstínech.
Já mám odstín 3, který jsem si objednala na notino.cz za 137 Kč. Makeup normálně stojí okolo 300 Kč, ale i v drogeriích jsem ho teď viděla za 150,-.
Pleť mi připadá vyhlazená a vůbec po makeupu není vysušená. Na dotek je velmi jemná a makeup se na ní nedrolí ani se netvoří šupinky.



Dokonale kryje nerovnosti pleti a dodává ji sjednocený tón. Obsahuje ochranu před slunečním zářením SPF 30, takže je vhodný i na léto.
Je určen pro všechny typy pleti, vhodný pro ženy od 30 let. Ale i já ho používám teď a to mi 30 není.
Jsem s ním velmi spokojená.







Znáte tento makeup? Zkoušely jste ho? Jaký je váš oblíbený makeup?

2 komentáře:

  1. Já makeupy vůbec nepoužívám. Nejvíce jsem si oblíbila bb krémy. Ale vypadá dobře a je super, že jsi s ním spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na pleti jizvičky po akné a ty mi bb krém bohužel nezakryje.

      Vymazat