sobota 18. února 2017

Přírodní kosmetika Biorythme

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na pár produktů.Jedná se o produkty značky Biorythme.
Všechny produkty jsou přírodní. Každý produkty vyrábí jedna a ta samá osoba a já paní Anetu velmi obdivuji, protože produkty vyrábí s láskou.
Tato kosmetika je 100% vegetariánská, není testována na zvířatech.

Pleťový krém citronová meduňka 

Tento krém je určen pro mastnou a smíšenou pleť. Konzistence je spíše hutnější tudíž je to takový balzám. Obsahuje bambucké máslo, cenný olej z chia semínek, éterické oleje z meduňky a citronely.
Vůně krému je svěží po meduňce.
Používala jsem ho vždy ráno pod makeup. Na pleti netvoří mastný film, rychle se do pleti vstřebává. Pleť je po něm hezky vyživená. Teď přes zimu jsem měla problémy se suchou kůží, na čele se mi tvořily šupinky. Ale po používání tohoto krému zmizely.





Krém obsahuje 30 ml a jeho cena je 239 Kč. Balení je hezké, plechové. Přijde vám v organzovém sáčku, takže ho můžete rovnou využít jako dárek.



Pleťový krém kakaové máslo vanilka
Krém je určen pro citlivou a normální pleť.Obsahuje bambucké a kakaové máslo, kokosový, mandlový olej, avokádový olej, a pravou vanilku. Konzistence je lehká, působí velmi nadýchaně.
Když jsem krém otevřela, ucítila jsem krásnou vůni. Tento krém opravdu nádherně voní po vanilce. Ještě jsem neměla pleťový krém, který by takto voněl. Používala jsem ho na noc.Rychle se vstřebává, pleť po něm není mastná.

Z tohoto krému jsem nadšená a mohu vám ho doporučit.
Obsahuje 30ml a cena je 239Kč.



Balzámy na rty malina a meloun
Balzámy jsou klasicky ve vysouvací tyčince. Mají klasickou konzistenci balzámu a tak se dobře po rtech roztírají.
Obsahují olivový,mandlový olej,včelí vosk, bambucké máslo, olej z chia semínek.
Malinový balzám má jemnou růžovou barvičku, maliny z něj jsou opravdu cítit.
I když jsou balzámy barevné rty nebarví jen na nich zanechá jemný lesk.
Melounový balzám vůně je decentní nic extra silného. Na rtech je příjemný. 
Balzám najdete ještě v dalších vůních jako je mandarinka, vanilka, jahoda a med.

Obsahuje 4,8g a stojí 99Kč. S balzámy jsem spokojená. Rty krásně hydratují na rtech vydrží delší dobu. Jsou mnohem lepší nez známé EOS balzámy. Ty se rty skoro nic nedělají. Za to tyto balzámy ano a jsou i levnější.
Stojí za to vyzkoušet.


100% Přírodní deodorant růžová zahrada
Balení je vysouvací a plastové. Deodoranty se prodávají ve dvou velikostech malé a velké. Tento je zrovna velký. Obsahuje kakaové máslo , růžový olej, a kapky levandule.
Má 30 g a jeho cena je 219Kč.
Sice obsahuje kapky levandule, ale ty v něm já necítím. Cítím jen jemnou vůni růží. Vůni cítím i několik hodin poté co jsem deodorant aplikovala. Deodorant neobsahuje soli hliníku ani jiné konzervanty.
Sice se s ním trochu potit bude, ale pot neucítíte.
Teď už jsou tyto velké deodoranty v průhledných obalech.
Pokožku nedráždí, takže ho můžete použít i těsně po oholení. 




100% Přírodní deodoranty citronová meduňka, levandulové pole

Tyto deodoranty mají menší balení, obsahují 15g a jejich cena je 139Kč.
Citronová meduňka obsahuje kombinaci éterických olejů z meduňky a citronely. Tato kombinace vytváří svěží vůni. Vůně je hlubší takže je vhodná i pro muže.

Levandulové pole obsahuje levandulovou silici, která v deodorantu nádherně voní. Když si tento deodorant ráno aplikuji ještě k večeru jeho vůni lehce cítím.
Deodoranty vám mohu doporučit. Já jsem s nimi spokojená.
Ze všech produktů, které jsem vyzkoušela jsem nadšená.






Znáte tuto kosmetiku? Už jste od ní něco vyzkoušely? Který produkt vás nejvíce zaujal?


6 komentářů: