úterý 14. února 2017

Spotřebováno za leden



Ahoj holky,

za měsíc leden jsem toho moc nespotřebovala, ale i tak vám tu ukážu dopotřebované produkty. 


Tento měsíc jsem dopotřebovala dva makeupy jeden od Catrice Photofinish. Makeup byl celkem fajn, je levný stojí okolo 120Kč. Není moc krycí. Míchala jsem si ho s jiným makeupem.
Druhý makeup je od Dermacolu 24h control, tento makeup mám ráda bylo to už mé druhé balení. Celkem všechny makeupy od Dermacolu jsou skvělé.
Kryje dobře, na pleti vydrží celý den, nezalízá do vrásek. Cena okolo 300Kč.




Od Avonu mám ráda pěny do koupele nebo mléka do koupele.Dnes tu mám spotřebované právě Mléko do koupele medové. Krásně voní a udělá hezkou pěnu. Mohu doporučit. Mají i více vůní.




Šampon DOVE z řady regenerate nourishment mohu doporučit. Vyhovoval mi, vlasy po něm vypadají hezky. Teď jste mohly vidět v nákupech, že jsem si z této řady koupila i kondicionér.
Cien kondicionér repair stojí sice 40 Kč, ale na to že má obsahovat keratin mi moc nevyhovoval. Raději si koupím dražší produkt.




A poslední produkt z lednového spotřebováno je Maska na vlasy od Syossu pro barvené vlasy. Hezky voněla, vlasy po ní byly hladké a vypadaly zdravější. 



Taky víc nakupujete kosmetiku než spotřebovává te?

4 komentáře:

  1. Taky to mám tak, více nakupuji a méně spotřebuji. Ale už jsem si dala nakupování stop a chci spotřebovat všechny zásoby, co mám, jen mi to zatím moc nejde. Zaujal mě šampon od Dove. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nakupování stop nedokážu dát. Kort když mají skvělé věci ve výprodeji :D Pak se mi to tady jen štosuje :D
      Šampon mohu doporučit.

      Vymazat
  2. Ja som od Cienu mala sprej na ochranu vlasov pred teplom, ale moc mi nesadol :)

    OdpovědětVymazat