čtvrtek 23. července 2015

TAG: 40 kosmetických otázek

Ahoj,

vítám vás při mém prvním Tagu. Doufám, že se vám bude líbit. Čeká vás 40 kosmetických otázek.
Tak jdeme na to. 

  1. Kolikrát denně si čistíš pleť? Pleť si čistím dvakrát denně, ráno než se nalíčím a večer po odlíčení.
  2. Jaký máš typ pleti? Moje pleť je spíše mastnější a velmi citlivá.
  3. Který produkt momentálně používáš na čištění pleti? Na čištění pleti používám micelární vodu od Mixy a někdy  ji střídám s micelárkou od Biodermy.
  4. Používáš peeling? Peeling na obličej nepoužívám, protože mám pleť velmi citlivou.
  5. Jaký používáš pleťový krém? Momentálně používám hydratační krém od Garnieru.
  6. Máš pihy? Ne, nemám.
  7. Používáš oční krém? Oční krém používám jen v zimě.
  8. Máš nebo jsi někdy měla problém s akné? Problém s akné jsem měla tak před 5 lety a zmizelo časem samo.
  9. Jestli ano, co ti nejvíce pomohlo? Nejvíce mi pomohl Sudocrem- je to zinková mast dostupný v lékárnách.
  10. Jaký makeup momentálně používáš? V současné době používám makeup od Astoru Perfect stay je to makeup v kterém je báze a vydrží opravdu dlouho.
  11. Jaký korektor používáš? Místo korektoru používám velmi krycí makeup od Dermacolu, makeup cover, zakryje opravdu vše.


  12. Jaký máš barevný tón pleti? Moje pleť je velmi světlá, jsem spíše bledule.
  13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je? Ano, používám. Ať už na nějakou výjimečnou příležitost tak i na denní nošení, ale ne každý den.
  14. Věděla jsi, že by si měla řasenku měnit každé tři měsíce? Ano, vím to a také to dodržuji.
  15. Jakou značku řasenky momentálně používáš? Používám The collosal volume express od Maybelline.
  16. Drogerie nebo parfumerie? Nakupuji jak v drogerii tak v parfumerie, ale více navštěvuji drogerii.
  17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky? Ne, zatím nevyužila, ale do budoucna to plánuji.
  18. Jaké pomůcky při líčení používáš? Rozhodně štětce, jsou to nejlepší pomocníci, používám i beauty blender.
  19. Používáš podkladovou bázi pod makeup? Ano, používám bázi od Dermacolu.
  20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Díky ní mi stíny vydrží celý den, momentálně používám bázi od W7 a Avonu.
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín? Rozhodně paletky stínů od Sleeku.
  22. Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku? Používám tekutou linku ve fixe.
  23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce? Pokud ti nejde udělat pěkná linka, vyzkoušej linku ve fixe je mnohem lepší než tekutá linka.
  24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů? Mě osobně pigmenty nevyhovují mám raději klasické stíny.
  25. Používáš nebo si někdy použila minerální makeup? Ne nepoužila .
  26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka? Poslední dobou jsem si oblíbila rtěnku od Milani v odstínu Flamingo Rose a Pink Punch.
  27. A lesk? Lesky zrovna nepoužívám.
  28. Tvoje oblíbená tvářenka? Tvářenka od Sleeku v odstínu Rose gold.
  29. Kupuješ si kosmetiku přes Ebay? Ano. Ať žije Ebay!
  30. Máš ráda kosmetiku z drogerie? Jo mám. Některé značky jsou sice méně kvalitní, ale najdou se tam i kvalitní značky.
  31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku? Rozhodně ano, aspoň trochu ušetřím.
  32. Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem? Ne nepřemýšlela.
  33. Kterou část líčení máš ráda nejméně? Obočí, mám divný tvar obočí a tak si ho musím dokreslovat a stačí jeden špatný tah a každé vypadá jinak.
  34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek? Vytrhané obočí a jen tužkou nakreslené, červená rtěnka na zubech.
  35. Máš ráda výraznější barvy v líčení? Ano, ráda nosím kouřové líčení nebo rudou rtěnku.
  36. Nosíš gelové nehty? Dříve jsem je nosila teď mám svoje přírodní.
  37. Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl? Rozhodně řasenka, mám krátké a nevýrazné řasy.
  38. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu? V létě ano, v zimě ne to jsem jak smrtka.
  39. Kdyby sis musela vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla? Bez váhání Benefit.
  40. Jaký je tvůj názor na důležitost kosmetiky v životě ženy? Pro někoho je důležitá a neobejde se bez ní. Podle mě by se každá žena měla aspoň trošku líčit.
Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám tag líbil. Určitě do budoucna bude nějaký další tak se můžete těšit.

Mějte se krásně 

Žádné komentáře:

Okomentovat