středa 22. července 2015

Začínáme.... tvářenka

V úvodu bych Vás chtěla přivítat na mém novém blogu, který bude věnovaný kosmetice.

Tak jdeme na to. Řeč bude o tvářence od značky Sleek v odstínu Rose gold. Balení tvářenky je černé, matné s lesklým nápisem Sleek. Já toto balení naprosto miluji. Je velmi elegantní a působí na mě luxusním dojmem, rozhodně ne lacině.

Tvářenka je celkem maličká, na délku má okolo 6 cm, což ale mě naprosto vyhovuje. Tvářenka má 8 gramů. Vevnitř tvářenky je i zrcátko, které já ale nevyužívám.
Při rozhodování jaký odstín zvolit jsem se nemohla rozhodnout, ale nakonec jsem vybrala velmi populární odstín rose gold. Je to taková krásná, oranžovo-růžová barva se zlatým shimmerem. Shimmer je doopravdy výrazný, takže pokud nemáte moc rádi rozjasňovače, tak nevím zda to bude pravý odstín pro vás.
Konzistence tvářenky je taková trochu máslová. Pigmentace je výborná, barva je nádherně sytá, stačí štětcem po ní jen lehounce přejet.
Tvářenka nijak nevoní. Výdrž je skvělá, i v těchto parných dnech mi vydrží celý den a to si na tvář skoro pořád sahám.


Pokud sháníte velmi kvalitní tvářenku za super cenu, tak Sleek tvářenky jsou pro vás to pravé.
Můžete si vybrat z několika odstínů. Cenově se pohybují okolo 150,-. Dají se sehnat skoro na každém kosmetickém eshopu.
Já teď pokukuji po odstínu Coral a nejspíše si ho v nejbližší době pořídím.
Tvářenku mohu určitě jen a jen doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat