středa 30. září 2015

Bradnooz Box: Září

Ahoj holky,
jako předešlé měsíce tak i ten to měsíc mi přišel Brandnooz box. A já se s vámi zase podělím o to, co mi v něm přišlo.
Tak jdeme hned na to!

Tady můžete vidět celý balíček, jak přišel.


Tak co holky nevypadá to lákavě?
Teď se vrhneme postupně na všechny věci, co v něm byli.

Jako první na mě vykoukla Tatarská omáčka od značky Spak. U nás se tatarka nikdy neztratí. A navíc tato je velmi dobrá a je to český výrobek.
Tatarka má 500g a stojí 44,90 Kč.


Jako v minulém boxu, tak i v tomto byl čaj. Což vůbec nevadí jelikož se nám blíží zima. Tento čaj je říjnovou novinkou. Čaj značky Lipton Flirty Lady je černý čaj s chutí sladkých květin.
Stojí 49,90 Kč.


V balíčku jsme mohli najít dva Perlové nápoje, které obsahují 10% ovocného podílu. V obchodech můžete sehnat tři příchutě Citron, Broskev, Černý rybíz. Já jsem v boxu měla broskev a černý rybíz. A více mi chutnala broskev. Ale asi si ji víckrát nekoupím. Jelikož 1l stojí 32,90 Kč což mi přijde předražené.


Dalším tekutým produktem tento měsíc bylo Sojové mléko Alpro, toto konkrétně je pro dět . Bylo dobré, ale asi si ho taky nekoupím. 
1l stojí 79,90 Kč.


Jedinou sladkou věcí tu byli Žvýkací bonbony Mentos Popins. Dají se sehnat ve dvou příchutích. Ovocné a kyselé. Já měla ty ovocné a velmi mi chutnali. Až je v obchodě uvidím určitě si je koupím. Balíček má 50 g a stojí 22 Kč.


Balíček obsahoval i jeden Kořenící přípravek Santa Maria. Já tu měla Fajita. Které rozhodně využiji, protože tortilly dělám celkem často. Nebo jste mohli najít Koření Taco, které je vhodné do mletého masa. 
Jedno stojí 34,90 Kč.


Dále jsme tu našli Racio chlebíčky Fre style. Když jsem viděla tu příchuť trochu jsem se zlekla jelikož je to Kopr a smetana.  A já koprovku přímo nesnáším. Ale celkem mi chutnali a asi bych si je klidně koupila.
Stojí 11,90 Kč.


Co mě trochu zklamalo, že tu zase bylo pivo Bear Beer. Tentokrát aspoň ležák, ale i tak tu bylo minule.
Stojí 26 Kč.


Tak a to byl poslední produkt balíčku. Ale jelikož na stránce Bradnooz sbírate body můžete si každý měsíc za ty body vybrat jeden ze dvou produktů. A tak jsem toho využila a vybrala si Ananasovou šťávu, která byla v balíčku minulý měsíc a mě velmi chutnala. Šťáva mě stála 13 tisíc bodů. 


Tak to je pro dnešek vše. Příště se uvidíme u nějakého kosmetického článku. Pěkný zbytek dne. 




Žádné komentáře:

Okomentovat