pátek 4. září 2015

Nákupy kosmetiky za Srpen

Ahoj holky, 
vítám vás při dnešním shrnutí nákupů kosmetiky za měsíc srpen.
Tento měsíc jsem nakoupila zase skoro samou dekorativní kosmetiku. Už to nemám kam dávat 😀
ale znáte to. Je to ve slevě tak si to prostě musíte koupit.
Tak jdem na to.

Jako první jsem zavítala do drogerie Rossman, kde jsem si koupila Konturovací kit od značky Makeup Revolution v odstínu Light, stál 179,- a zatím jsem s ním spokojená, hlavně s tím bronzerem a rozjasňovačem.
Dále jsem si zde pořídila můj oblíbený makeup Affinimat od Maybelline, pořídila jsem si nejsvětlejší odstín, už na zimu. A stál myslím 169,-. Od značky Rimmel jsem si pořídila Stay matte bázi pod makeup. Ve slevě za 99,- a je super. Hlavně v tom horku, opravdu zmatnila a vydržel makeup déle.
Dlouhou dobu jsem si chtěla pořídit růžičkovou tvářenku od Milani. Zrovna jsem projížděla Vinted a nějaká slečna ji tam prodávala jen za 79,- hned jsem ji musela mít. Je to odstín 8 Tea rose. Je nádherná. Do budoucna si pořídím nějakou tmavší ještě.

 

To bych nebyla já kdybych si za tento měsíc nepořídila žádné laky na nehty. Hned jsem si pořídila 3 matné laky od kosmetiky Moje. Na jejich stránkách jeden seženete za 29,-
A do sbírky jsem si pořídila lak od O.P.I v odstínu Wharf! Wharf! Wharf! je to krásná tmavě modrá barva a navíc lak je pískový. Stál 249,- na stránce galaxieprani.cz


Na stránce krasa.cz jsem si pořídila dva štětce od značky BrushArt. Jeden na oční stíny a druhý na gelové linky. Jeden stál zhruba 50,-
Hledala jsem nějaký malý štětec na oční stíny, který by se mi vešel do malé kosmetické taštičky a v Dmku jsem narazila na malý růžový od značky Ebelin. Za 60,-
Když už jsem u toho Dmka tak musím zmínit i oční Bonbon stín od Dermacolu, teď je mají v akci za 80,-
Pořídila jsem si odstín č.172, světle zlatavý.
Po dlouhé době jsem byla u kosmetičky na vyčištění pleti. A pořídila jsem si u ní mono stín od značky NYX v odstínu Frosted ocean. Krásný tmavě modrý odstín jen za 100 ,-


V lékárně jsem si pořídila micelární vodu Sensibio od Biodermy 100ml za 100,- na vyzkoušení, pak si kdyžtak pořídím velké balení. A při nákupu v kauflandu jsem si pořídila Šampon od Garnieru s rozmarýnem a olivou. Byl v akci za 40,-


Jelikož víte, že miluji značku Sleek, rozhodla jsem se koupit si do sbírky další dvě tvářenky.


Odstín Coral vlevo a odstín Life's a peach vpravo.
Jedna stála 150,-


A to je za tento měsíc vše. Není toho zas tolik, ale myslím si , že to stačí.
Co jste si pořídily vy?  Máte tvářenku od Sleeku?
Krásný zbytek dne I.

8 komentářů:

  1. Tu paletku od Makeup Revolution mám také a jsem s ní spokojená :) Můžu se zeptat, laky Moje se dají koupit jen na internetu? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. To znám, taky vlezu do drogerie, zjistím, co je ve slevě a už jedu :D. Tvářenky od Sleeku jsem nezkoušela, protože mi většinou pudrové tvářenky nesedí, ale vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tyto vyhovují, mají krásné odstíny a jsou dobře pigmentované. A vydrží dlouho :)

      Vymazat
  3. tie "moje" laky majú nádhernú farbu!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. sleek paletky vyzeraju dobre a verim, ze spravis aj recenzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super :) už tu recenzi mám jak na tvarenku tak na paletku stínu můžeš juknout

      Vymazat