pondělí 10. října 2016

Crazy polish lady - lakilaki.cz



Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na jeden lak na nehty od značky Crazy polish lady. Tuto značku najdete na eshopu lakilaki.cz

Tato stránka se zabývá prodejem laků na nehty, ale to už vám asi došlo. Avšak to není nějaká obyčejná stránka s laky na nehty, na této stránce seženete laky, které nejsou v České republice dostupné!
Laky si můžete vybrat podle značky, země ( např. : Velká Británie, Francie, Dánsko, ... ) a také podle barvy. Stránka také vyrábí krásné laky na nehty pro děti.

Poštovné 48 Kč dobírka 40 Kč
Jak jsem řekla mám tu lak od značky Crazy polish lady. Tato značka je polská. 
Lak je v odstínu Kiss the rain, obsahuje jemné glitry.


Lahvička má 15ml.
Tyto laky jsou ručně vyráběné a hypoalergenní. 
Lak stojí 219 Kč. 
Kvůli glitrům je dobré lahvičku před použitím protřepat. Je dobré aplikovat tenké vrstvy a po zaschnutí aplikovat top coat. 
Lak se hůře odlakovává, proto je dobré použít podkladový slupovací lak. Ten seženete v drogerii například od značky Miss Sporty. 


Detail na glitry, které vypadají krásně. 


Lak mi na nehtech vydržel týden a pak se začal trošku odlupovat. Výdrž laku je opravdu skvělá. Navíc ho seženete v několika odstínech.


Znáte eshop lakilaki.cz ? Zkoušely jste už nějaký lak od nich? Zaujala vás tato stránka?

6 komentářů:

  1. Stránku poznám, ale ještě jsem od nich nic neobjednávala. Tento lak vypadá moc hezky a má skvělou výdrž. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jako musím říct, že odstín laku se mi hodně líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Lak je krásný!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat