pondělí 14. listopadu 2016

Krabička na léky z postovnezdarma.cz

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám jednu další krátkou recenzi na Krabičku na léky ze stránky postovnezdarma.cz.
Tuto krabičku podle mě využije každý. Já si jí objednala právě proto, že beru několik léků a takhle můžu mít všechny v jedné krabičce.



Krabičku mají ve čtyřech barevných provedeních. V modrobílé, bílomodré, oranžovobílé a bílooranžové kombinaci,
Moje krabička je v modrobílé barvě. Na stránce ji najdete přímo zde.
Stojí 119 Kč

Krabička je celá z plastu. Její rozměry jsou 9,5x 6,5 cm. Je akorát velká do kabelky. Má 3 parta a 8 přihrádek. Takže se do ní vejde opravdu dost léků. Je to skvělý pomocník na cesty.



Zaujala vás krabička na léky? Koupily jste si něco přes stránku postovnezdarma.cz ?

4 komentáře:

  1. Skvelý typ na darček pre babku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to asi nevyužila, ale vím že hodně lidí s sebou nosí zásobu léku, takže pro ně určitě super :) Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma podobnou krabičku na léky a na cesty nebo jen tak do kabelky je úplně super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat