pondělí 21. listopadu 2016

Spotřebováno za září a říjen

Ahoj holky,
zrovna jsem koukala, kdy jsem vydala poslední spotřebováno a bylo to ještě v létě, a to v srpnu. A jelikož se mi tu pár spotřebovaných produktů sešlo tak vám je ukážu a řeknu s čím jsem byla spokojená. Toto spotřebováno je za dva měsíce, září a říjen.


Můj nejoblíbenější lak na vlasy od Taftu. Mohu vám ho jedině doporučit, ale jen tento zlatý, jiný já nepoužívám.
Klasický suchý šampon od Alpy s ním jsem spokojená a kupuji ho pořád. 


Toaletní voda od Adidasu voní hezky ovocně, vhodná na léto. Koupím si určitě další balení. 
Sprej na vlasy od Avonu pro poškozené vlasy. Tento produkt mi vůbec nevyhovoval a rozhodně si ho už nepořídím. 


Balzám pro jemné vlasy bez objemu od Lorealu, mám k němu i šampon, ale ten jsem ještě nedopotřebovala. Kondicionér mi vyhovoval, ale žádný extra objem neudělal. 
Maska na vlasy Essence Ultime pro blond vlasy. Maska má jemný efekt proti žlutým tónům. Mohu doporučit už jsem si koupila další balení. 


Hydratační micelární voda od Ryoru, dělala jsem na ní recenzi. Byla jsem s ní spokojená, ale ráda zkouším pokaždé jinou micelární vodu. 
Antiperspirant InvisiCalm Garnier, příjemně voní 48 hodin by jste se neměly potit to rozhodně neodpovídá, ani ne 24 hodinám. 


Jemný mycí hydrofilní olej levandulový Libebit, olej jsem sice spotřebovala, ale takový produkt mi k mytí vůbec nevyhovuje. 
Odlakovač na nehty Rival de Loop Young s vůní paradise, vůně v něm žádná cítit není, ale hezky odlakuje. 


Astor Perfect Stay tento makeup mám velmi ráda už je to moje druhé balení. Hezky kryje, na pleti vydrží celý den. 

Linky ve fixe Miss Sporty cat´s eyes tyto linky mohu doporučit. Kupuji pravidelně, mají tenkou fixu, na oku vydrží celý den.


Tak to je celé spotřebováno. Zkoušely jste nějaký z těchto produktů?

Žádné komentáře:

Okomentovat