čtvrtek 14. prosince 2017

Guess Girl vs.Guess Girl Belle

Ahoj holky,

dnes jsem si pro vás připravila srovnání mých oblíbených toaletních vod Guess Girl a Guess Girl Belle.


Značku Guess znáte všichni skrz oblečení, peněženky, kabelky, hodinky a bižuterii, ale ani jejich parfémy nejsou k zahození, jak ty dámské tak pánské. Cenově jsou velmi dostupné, seženete je jak v parfumériích, drogeriích, tak samozřejmě na internetu. 

Před objednáním z internetu doporučuji očichat v drogérii, tak jako jsem to udělala já a až poté objednat. Na internetu vycházejí levněji než v obchodě, tudíž je to mnohem výhodnější, i když musíte platit poštovné.

Obě dvě vůně mají stejný flakon, který je inspirovaný siluetou ženského těla. Guess Girl má na sobě akorát navíc černou stuhu, jinak jsou opravdu stejné.







  • Hlava: meloun, bergamot, malina
  • Srdce: orchidej, lilie
  • Základ: vanilka, santalové dřevo



 Jedná se o typ květino-ovocné vůně, a ta je přesně pro mě. Takové vůně mám ráda. Na mojí pokožce vydrží vonět několik hodin.
Je jemně nasládlá, není to žádná těžká vůně, takže ji můžete zakoupit i mladším dívkám.
Po prvním přičichnutí jsem se do ní zamilovala a následně jsem si ji musela objednat.


Seženete ji ve 100 ml, 50 ml a 30 ml, ale právě 100 ml balení je nejvýhodnější tuto verzi seženete za 436 Kč na notino.cz



Guess Girl Belle

  • Hlava: jahoda, šampaňské
  • Srdce: pivoňka, fialka, jasmín
  • Základ: santalové dřevo, pižmo, vanilka


Také se jedná o typ květino -ovocné vůně. Jak můžete vidět obě vůně mají stejný základ obsahují jak santalové dřevo tak vanilku.

Tato verze mi připadá více svěží a sexy. Nevoní moc extra sladce, ale spíše něžně. Na těle vydrží vonět déle než Guess Girl.  Ráno se s ní navoním a odpoledne ji ze mě okolí ještě stále cítí.




Růžová verze je spíše cukrová tudíž holčičí, tato je vhodná pro všechny. Růžovou jsem si nechala a tuto jsem darovala sestře, voní jí více než mě.

100 ml seženete za 360 Kč, 50 ml 433 Kč, 30 ml 376 Kč, takže jak můžete vidět největší verze je nejvýhodnější na notino.cz
Obě dvě vůně vám mohu jak cenou tak výdrží vůči ceně doporučit. Pokud máte raději sladší vůně doporučuji růžovou verzi, pokud chcete delší výdrž tak fialovou variantu. 


Zkoušely jste tyto vůně? nebo jednu z nich dokonce máte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat