pátek 29. prosince 2017

Nákupy z Ebay 2

Ahoj holky,

před nedávnem jsem pro vás zveřejnila první nákupy z Ebay a dnes tu mám již druhé pokračování. Objednávala jsem si hodně hodinek, takže dnes tu mám skoro převážně jen je. 
Když jsem ještě dohledala odkaz, tak jsem vám ho k tomu dala.


Stříbrné hodinky Geneva 70 Kč zde




Mramorovaný kryt na telefon Samsung Galaxy J3 2016  40 Kč.



Černé hodinky 50 Kč




Černá pleťová maska 50 Kč tu




Rose gold hodinky 100 Kč najdete je tu 





Mramorovaný kryt Samsung J3 30 Kč




Šedé hodinky 86 Kč najdete je zde 




Růžové hodinky 86 Kč najdete je tu




Bílo zlaté hodinky 40 kč tu





Máte některé z hodinek? Já je ráda střídám, takže se mi vyplatí je tu objednávat. :)

10 komentářů:

  1. Takových hodinek ty jo :) ale jsou hezké :) Nejvíc se mi ale z celých nákupů líbí ty kryty na mobil, ty se tam fakt vyplatí :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s černou maskou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ji použila jen 2krát, ale moc mi toho nevytáhla :(

      Vymazat
  3. Jůů, všechny hodinky jsou moc hezké!

    Přeji Ti šťastný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci. :) Já si teď budu kupovat telefon, tak se chci pak určitě podívat na kryty, protože tam mají krásné a levné :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hodinky jsou úžasný! Hlavně v té bílé ♥ Beru odběr,těším se na další inspiraci ( i za tvůj budu ráda)

    OdpovědětVymazat