pondělí 7. března 2016

Balíček z eshopu prima-obchod.cz 2

Ahoj holky,

už dříve jsem vám v článku představila eshop prima-obchod.cz. Jestli jste článek neviděly tak se mrkněte tu.
Dnes tu pro vás mám na ukázku další věci z tohoto eshopu. 

Jako první dvě věci tu mám Saténové čelenky. Vybrala jsem si modrou a černou. Jsou opravdu saténové. Jedna čelenka stojí 10 Kč. A mají je v dalších barvách jako je růžová,červená, bílá, šedá,tyrkysová..




Na eshopu mají i spoustu krabiček a dárkového materiálu. Proto jsem si tu nějaký také vybrala. Jako první tu mám Papírovou krabičku. Stojí 9 Kč, což je fajn cena. Krabička vám přijde rozložená. Po složení je nahoře srdíčko. Mají ji v bílé perleti a nebo v krémové. Já si vybrala tu krémovou.


Pro představu složená krabička.


Jako další z dárkového materiálu tu mám Dárkové pytlíky. Jeden stojí 6 Kč. Mají je v několika barvách. Já tu mám fialový a růžový. Mají 22 cm a jsou z organzy. 


Takto vypadá pytlíček, když jsi do něho něco dáte.


A poslední věc z dárkového materiálu je baleni Dárkových pytlíků. V balení je 10 kusů. Rozměr 50x70mm, také jsou z organzy. Stojí 31 Kč.Mají je v bílé barvě a krémové. 


Gumičky s uzlem, balení obsahuje 5 gumiček. Stojí 20 Kč. Je to mix barev. Jsou pružné a uzly obzvláštní účes.


Detaily gumiček.


Stojánek na náušnice, 90x140 mm. Stojí 54 Kč. Je to druhá jakost, ale stojánek je v pořádku.


Foto, když jsou na stojánku už nějaké náušnice. Vejdou se na něj jen peckové náušnice, protože jsou dírky blízko u sebe.

Poslední produkt z eshopu, Kartáč na vlasy. Podobný tangle teezru. Stojí 128 korun. Mají ho v několika barvách jako je žlutá, černá, červená, růžová,fialová atd. Hřeben přijde zabalený v krabičce.


Detaily hřebenu


Tak holky, tohle je vše z produktů z eshopu prima-obchod.cz. Eshop mohu opravdu jen doporučit. Je s nimi skvělá komunikace. A produkty jsou super.


Žádné komentáře:

Okomentovat