úterý 8. března 2016

Spotřebováno za měsíc únor

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám zase po měsíce spotřebováno, tentokrát tedy za měsíc únor.Tento měsíc tu mám 8 kousků. Za což jsem ráda, trvá mi než něco spotřebuji. 


Můj nejoblíbenější lak na vlasy od Taftu, tento zlatý si kupuji pořád dokola. Nedám na něj dopustit. Mohu ho jen a jen doporučit. Hezky s ním vlasy drží. Není ho potřeba moc. A vlasy neslepuje.


Sůl do koupele Tetesept pro uvolnění s levandulí. Sůl byla fajn, hezky voněla po levanduli. Ale příště si ji asi nekoupím a koupím si raději sůl od Isany za 20 Kč, která dělá to samé jako tato.


Krém na ruce Dermacol černá třešeň. Tyto krémy od dermacolu si také kupuji často. Jsou super, dobře hydratují a krásně všechny voní.


Micelární voda od Mixy. Ani nevím jestli se tato s pumpičkou ještě prodává. Hezky odlíčila makeup a i pleť vyčistila. Navíc pumpičkové balení je opravdu užitečné.


Odlakovač Ebelin bezacetonový, také jeden z mých oblíbených kupuji si ho pořád. Klidně mi napište nějaký váš typ, ráda zkusím jiný odlakovač. A lak na nehty Maybelline z limitované edice polka dots.


Poslední produkt z toho spotřebována. Kosmetické tamponky Caterine z Kauflandu. Ty mohu jedině doporučit jsou zapošité. A stojí do 20 korun.


Holky to je pro dnešek vše. Budu ráda když mi do komentářů napíšete nějaký váš typ na odlakovač na nehty ráda bych vyzkoušela nějaký jiný než ebelin.
Hezký den

6 komentářů: