úterý 15. března 2016

Kosmetické nákupy za únor

Ahoj holky,

minule jsme tu měly spotřebované produkty za měsíc únor. A dnes tu pro vás mám krátké kosmetické nákupy za měsíc únor. Ten to měsíc jsem si toho koupila opravdu málo. Nějak jsem neměla čas a navíc měsíc rychle utekl. Ale aspoň vám tu ukážu těchto pár maličkostí.


V Kauflandu jsem si koupila nový Šampon Syoss byl v akci za 65 Kč. A ještě jsem si tam pořídila Kondicionér Welico, nejspíše kauflandská značka a stál jen 10 korun tak jsem si řekla, že ho zkusím.



V kauflandu mívají celkem dobré ceny na kosmetické produkty, tak tam mrkněte. Já si tam ještě pořídila dva moje oblíbené Laky na vlasy od Taftu jeden vyšel na 46 Kč.




U Vietnamců jsem si koupila jednu barvu na vlasy nebo konkrétně Zesvětlovač od Syossu, kterým si já každý měsíc barvím vlasy. Klasicky stojí přes 100 korun, tady byla cena 79 Kč.Mohu jedině doporučit nechytá do žluta, ale hezky do bíla.




V drogerii Teta jsem si pořídila ve slevě Deodorant Garnier mineral Invisi clear, cena 40 Kč.
Ještě jsem si tu koupila čtyři laky na nehty od značky Orkidi Joli. Jeden stál 12 Kč.




Tak a to je vše. Více jsem si toho z kosmetiky v únoru nekoupila. Ale nákupy za březen budou mnohem větší to můžu říct už teď.

8 komentářů:

  1. pěkné nákupy. Já naopak doufám, že v březnu už nic kupovat nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už toho právě za březen koupila víc než za únor :D

      Vymazat
  2. teda ten syoss musím vyskúšať! ja mám skúsenosť že mi všetko chytá do žlta, inak krásne nákupy, a tie laky paráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu ho rozhodně doporučit, také mi všechno chytalo do žluta až na todle :)

      Vymazat
  3. Pěkné nákupy. Já do Kauflandu nechodím protože ho mám daleko a popravdě ho ani nemám ráda, nemohu si pomoct. Taft laky mám ráda, už jsem vypotřebovala snad x té balení. Syoss šampony mi poslední dobou vůbec nesedí a to ani např. Elseve, nevím čím to je. Jsem zvědavá až budou březnové nákupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já docela mám ráda a právě takhle na kosmetiku tam mají super akce.

      Vymazat
  4. Laky na nechty od Joli používam aj ja. ☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je viděla takhle v tetě poprvé,ale za tu cenu jsou fajn :)

      Vymazat