sobota 29. srpna 2015

Brandnooz box Srpen

Ahoj děvčata,
tento měsíc jsem se na box velmi těšila. A musela hned většinu věcí ochutnat. 
Fotka celého balíčku po rozbalení.



Tak jdeme na samotné produkty.
První věc co na mě vykoukla jsou Mini rybky Vest se sezamem a mákem.
Sezamu ani máku na nich moc není, ale mě velmi chutnaly.
Mají 90g a seženete je za 16,90Kč. Což je přiměřená cena.



Další produkt Retro puding Amylon čokoláda a višeň. Zajímavá kombinace. Ještě jsem ho nevyzkousela, ale vypadá lákavě.
Hmotnost 40g za 5,90 Kč.



Další produkt Ovocný čaj Megafyt mohli jste najít buď maliny s citronem a nebo třešeň. Já v balíčku měla maliny s citronem. Dá se udělat jako normální čaj a nebo ledový. Seženete ho v lékárnách.
Hmotnost 50g, 54kc


Jediný alkoholický nápoj co byl v balíčku je Pivo Bear beer je to dánský ležák, který má 7,7 procent.
Stojí 36,90 Kč


V balíčku byl ještě  jeden nápoj a jim byla Ananasova šťáva značky Pure. Velmi dobrá. 
250 ml za 27,90 Kč


Tři balíčky sladkostí od známé značky Pedro. 
Dva balíčky pendreku kola a tutti frutti.
Kolové mi moc nechutnali teda. Balíček má 85g a stojí 15 Kč.
A třetí pytlíček byli bonbóny Veselý spuntici. 80 g za 13 Kč.


Novinka omáčky Grunt od Vitany. V obchode sezenete 4 druhy Svickovou, Rajskou, Houbovou a Kure na  paprice.
V balíčku jsme mohli najít Svickovou a Kuře na paprice. Ještě jsem nezkousela, ale jsem velmi zvědavá na jejich chuť.
Stojí 29,90 Kč


Poslední a největší věc co zde byla. Nestlé Fitness. Mají vylepšenou recepturu a obsahují o 30% cukru méně.
Balení má 375 g a stojí 89,90 Kč.


Tak a to je pro dnešek vše.
Ještě si uděláme malé shrnutí.
Balíček obsahoval 11 věcí v celkové hodnotě 335 Kč. Já jsem tedy spokojená. Co vy? Vyzkoušeli jste?



6 komentářů: