sobota 1. srpna 2015

Kosmetické nákupy: Červenec

Ahoj,
 dnes bych vás ráda přivítala při mých prvních nákupech tu na blogu. Nejspíše nákupy budou každý měsíc. Někdy možná i dvakrát do měsíce. Jednou za čas tu uvidíte i haul, kde vám ukážu jaké oblečení jsem si za poslední dobu koupila.
Tento měsíc jsem moc nenakupovala, ale přece jen vám to něco ukážu, nakoupila jsem jen dekorativní kosmetiku, protože té pečující mám opravdu hodně a nestíhám spotřebovávat.
Tak teď se už pojďte na to podívat a třeba se i inspirovat.

Na stáncích se v Červenci objevil Cosmopolitan s krémem na ruce od Dermacolu, vůně černá třešeň.
Navzdory tomu, že si tento časopis nekupuji, tak jsem si ho kvůli krému koupila. A časopis mě celkem překvapil a určitě si do budoucna nějaký ještě pořídím. Jinak krém vám mohu doporučit, velmi krásně voní, ale to i sprchové gely a tělová mléka od Dermacolu.
Koupila jsem ještě jeden časopis a tím byla Elle. Nekupuji si ji každý měsíc, ale jednou za čas ano a ještě kort když mě zaujme dárek u toho. Tento měsíc tam byli sluneční brýle. Když jsem je v obchodě spatřila, řekla jsem si, že je musím mít. Bohužel po příchodu domů jsem zjistila, že mi nějak nesedí. Ale tak nevadí, někomu je podaruji.


A máme tu první tři kosmetické produkty. Jsou jimi produkty na oči. Tento měsíc jsem si koupila dvě řasenky. Obě jsem si pořídila v drogerii Rossmann. První řasenka je od Miss sporty voděodolná, má celkem velký kartáček, ale mě nějak řasy moc nenatočí.
Druhou řasenkou je řasenka od Astoru, která je také voděodolná a kupuji si ji každé léto. Je mojí oblíbenkyní.
Třetím produktem je stín v tužce od značky Sumita Beauty v odstínu Champagne a dostala jsem ji od kamarádky. Vím, že v Čr se sehnat nedá. 


Dalšími třemi produkty jsou zase překvapivě věcičky na oči.
Pořídila jsem si bázi pod oční stíny od Dermacolu, bází mám sice dost, ale do budoucna plánuji zhodnocení co nejvíce bází, tak abych mohla posuzovat. Ještě jsem ji dříve neměla. Pořídila jsem si ji v drogerii Dm.
Šla jsem okolo stojanu Lorealu a tento stín mě velmi zaujal. Je to krásná lila barvička a ta mi v mé sbírce chyběla. Od mojí kamarádky jsem ještě dostala duo stínů od Miss sporty. Jsou sice hezkém hnědém odstínu, ale já stíny od Miss sporty nemám ráda, takže bohužel nevyužiji. Též je pošlu dál a nebo je možná uvidíte v další soutěži.



A konečně produkty na rty. Pořídila jsem si tři rtěnky. Sice jich mám ve své sbírce několik, abych nezapomněla mou sbírku rtěnek uvidíte v blízké době. Ale řekněte nejsou to krásné odstíny, které prostě musíme mít.
Rtěnka od Maybelline v odstínu 158, krásná lila barvička. A rtěnky od Maybelline jedině doporučuji. Krásné barvy, super konzistence.  Další rtěnkou je moje první kráska od Milani v odstínu 12 Flamingo. Korálová barvička a ta vůně, holky takovou jste ještě u žádné rtěnky necítily.
A nakonec rtěnka, kterou jsem si chtěla dlouho pořídit. Je jí rtěnka od Rimmelu Kate v odstínu 111 matná verze. Moje první matná rtěnka a jsem z toho nadšená. Vložím vám se i swatche rtěnek. Ale ve sbírce rtěnek se můžete těšit na ukázání všech rtěnek na rtech.





Jelikož jsem potřebovala nějakou malinkou taštičku do kabelky, kam bych si dávala léky, tak jsem si objednala tuto z Avonu a jen za 59,- no nekupte ji. A navíc má krásný design.
A pořídíla jsem si ještě štětec na oční stíny od Real Techniques, na který bude jednou recenze.


¨


A jsme u produktů na pleť. Když jsem byla v Rossmanu tak značka Essence zase vyprodávala některé produkty za 35,- kterým se bude měnit obal a nebo se budou rušit. Jelikož stojan byl skoro prázdný, vzala jsem si jen dva produkty a jimi jsou Bronzr Sun Club, který je celkem světlý takže ho využiji v zimě, kdy jsou mé ostatní bronzry na mě tmavé. A druhý produkt je Pudr Pur Skin v odstínu 4, tento pudr jsem v dřívější době už měla a celkem mi vyhovoval, tak proč si ho za tuto cenu nevzít že.




Laky na nehty v nákupech nesmí chybět. Má sbírka je veliká a moc odstínů nepotřebuji. Koupila jsem si jen tři. Jeden od Astoru taková oranžova-červená. Druhý od Maybelline světle růžový. A poslední od Rival de Loup metalický červený.



Už jsme u konce. Jsem svíčkový a voskový maniak. Takže když jsem byla v květinářství a všimla si, že tam vosky od Yankee Candle mají hned se mnou musely dva odejít. První vůní je PINK SANDS, velmi zajímavá a jemná. A druhá KILIMANIARO STARS, tato vůně mi velmi připomíná pánský parfém. Je to silnější vůně, takže jsem velmi zvědavá jak velmi bude vonět při zapálení.
Vosky teď v létě nepálím ani svíčky, ale aspoň si jich pár zase na zimu nasbírám a budu pálit o sto šest.



Tak mi přijde, že toho zas tak málo nebyly, co myslíte? Pro dnešek se s vámi rozloučím a uvidíme se při dalším článku. 
Co jste si za tento měsíc pořídily vy? Využily jste také slevy u Essence?

Hezký zbytek dne 





3 komentáře:

  1. Já jsem taky výprodeji Essence neodolala a pár věcí si pořídila. Hrozně jsem chtěla ty jejich paletky, ale ty u nás už bohužel neměli. Nejvíc mě ale dostalo, že v každé drogerii měli ve slevě něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky byly hned pryc, také jsem jednu chtěla. Tam to ani nevím, že měli zlevněné i jiné věci já byla jen v jedné drogerii.

      Vymazat
  2. Gfc: Katy Shine
    Fb: Katarína Margitanová
    katkamargitanova@gmail.com
    Mňa najviac bavia články o kozmetike z drogérie. :-)

    OdpovědětVymazat