úterý 11. srpna 2015

Spotřebováno: Červenec

První spotřebováno na blogu za měsíc červenec. Spotřebováno bude na blogu častěji, ale asi ne každý měsíc, ale vždy za delší dobu když něco spotřebuji. Za tento měsíc jsem spotřebovala celkem devět věciček, což celkem jde, co myslíte.



Prvním spotřebovaným produktem je produkt z dekorativní kosmetiky. BB krém od Rimmelu v odstínu light. Je skvělý, jediný bb krém, který mi vyhovuje. Je matující takže je vhodný na mastnou pleť. Celkem i dobře kryje. A matný vydrží pár hodin. A navíc má SPF 15 takže je vhodný na tuto dobu. Má 30 ml a stojí kolem 120,-



Další produkt je také z dekorativní kosmetiky a je jím pudr od Maybelline Affinimat,za mě je opravdu dobrý. Pěkně matuje a pleť se pak moc rychle nemastí. Jak vidíte tak tam ještě je, ale bohužel mi spadl a zbytek se rozbil bohužel. Stojí kolem 170,-




Když už jsme u té dekorativky, tak v ní budeme i pokračovat. Dodělala jsem linky ve fixe od značky New York Color. Vydrželi mi skoro rok. Vůbec nevysychají a jsou skvělé. Na oku vydrží celý den. Stojí okolo 60,- 


Tento měsíc jsem spotřebovala i jednu řasenku. Je to řasenka z Avonu SuperShock Max. Mohu ji jen doporučit. Dělá mi opravdu pěkné řasy. Tuto řasenku seženete i ve voděodolné verzi.



Dodělala jsem i můj oblíbený parfém Bright crystal od Versace. Měla jsem velkou verzi. V akci ho seženete i okolo 700,-


Produkt z pečující kosmetiky. Pěna do koupele od značky Naturalis. S vůní rašeliny. Má 1000ml a stojí okolo 60 korun což je na litr pěny do koupele skvělá cena. A navíc krásně voní.




Dalším produktem je antiperspirant od Nivei powder touch 48hodin. Tak 48 hodin opravdu nevydrží :D ale jsem s ním spokojená podpaždí je po něm hezky hladké, a krásně voní. 



Co by to bylo za spotřebováno bez šamponu na vlasy. Tento měsíc jsem používala šampon od Schaumy pro lesk. Už si ho, ale znovu nepořídím. Nevyhovoval mi. Vlasy se po něm neleskly a navíc jsem je měla po něm mastné.


A posledním produktem je maska na vlasy od značky Kallos tato je s aloe vera. Značku Kallos mám velmi ráda protože má velké balení a za skvělé ceny a navíc i produkty jsou fajn.
Tato maska je na poškozené vlasy. Vlasy mi s ní přišly zdravější aspoň vzhledově.
Má 1000ml a stojí okolo 80 korun. Takže bomba za tak velké balení.



Tak to je pro dnešek vše. V tomto vedru se ani články moc psát nedají takže omluvte, že jich teď nebylo tolik.
Mějte se hezky. :)






5 komentářů:

  1. Gfc: Katy Shine
    Fb: Katarína Margitanová
    katkamargitanova@gmail.com
    Mňa najviac bavia články o kozmetike z drogérie. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten BB crem asi vyskúšam. Ďakujem za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Versace♥ si chci pořídit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj nejmilovanější :) hned jsem si musela pořídit nový

      Vymazat