neděle 18. října 2015

Jablečné růže z listového těsta

Ahoj holky,
asi vás název článku překvapil. Před delší dobou jsem začala zkoušet péct různé sladké dobroty, které jsem nikdy nepekla. A proto jsem se rozhodla s vámi o některé recepty podělit. Třeba vás i inspirovat a samy je vyzkoušíte.
Někdy minulý týden jsem projížděla fotky na instagramu a vykoukla tam na mě fotka Jablečných růži a jelikož vypadaly opravdu krásně, řekla jsem si, že je zkusím upéct.
Recept je opravdu jednoduchý a zvládne to každý začátečník.

Budete potřebovat:
  • 1 balení listového těsta
  • 2-3 červená jablka
  • cukr
  • skořicový cukr
  • moučkový cukr
  • kousek másla

Jablka omyjeme, rozpůlíme a zbavíme jadřince. Nakrájíme je na tenké plátky. Plátky jablek je potřeba 2 minuty povařit, aby změkly a daly se hezky zamotat. Dávejte pozor, aby jste jablka nerozvařily.
Listové těsto rozválíme a rozkrájíme na 5 cm proužky.
Každý z pruhů potřeme trochou rozpuštěného másla. Posypeme cukrem a i skořicovým cukrem.
Na vrchní polovinu pruhu naskládáme jablka vedle sebe. Těsto přes ně přeložíme.Tak aby nám kousek jablek samozřejmě koukal.A začneme rolovat. Zamotané růže vložíme do formy na muffiny, kterou jsme vymazali máslem, pokud formu nemáte můžete je určitě dát i jen na plech.


Pečeme na 180°C 30-40 minut.
Hotové růže necháme na plechu/formě zchladnout poté je vyjmeme a posypeme moučkovým cukrem.


Tak co holky, zaujaly vás růže? Zkoušely jste už nebo aspoň vyzkoušíte? Jestli vyzkoušíte tak vám přeji Dobrou chuť.

2 komentáře:

  1. Ruže vyzerajú krásne a chutne :) Mohla by som ich aj ja spraviť, keďže máme doma veľa jabĺk.
    Inak pozývam ťa i tvoje čitateľky do súťaže na mojom blogu:
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat