neděle 4. října 2015

Nákupy kosmetiky za Září

Krásný den čtenářky,

dnes tu pro vás mám nákupy za měsíc září. Tento měsíc jsem si pořídila zase mnohem více dekorativní kosmetiky než pečující.
Začneme nákupy z internetu. Na stránce galaxieprani.cz jsem si pořídila dva produkty.
Balzám na rty značky Carmex, je velmi vychvalovaný tak jsem se rozhodla si ho také pořídit. Balzám zde stál 89 Kč. A druhý produkt, který jsem si zde pořídila je makeup Astor Skin Match vybrala jsem si světlý odstín na zimu. Makeup stál 179 Kč.
Druhý nákup na internetu byl na stránce bestmakeup.cz kde jsem si pořídila jen jeden produkt a tím je tvářenka od značky Mememe Blush me odstín Rouge. Stála 179 Kč a je to levnější verze tvářenek od Benefitu.
Od mojí kamarádky jsem dostala Kompaktní pudr od značky Moje. Seženete ho na několika eshopech. 
Na oficiálním eshopu stojí 59 Kč.



Není to u mě zvykem, ale tento měsíc jsem si pořídila pár mono stínů. Tři mono stíny jsem si koupila v drogerii Rossmann. Dva oční stíny od značky Rival de Loop. Oranžový odstín Tropicana a hnědý odstín I love toffee, který jsem už jednou měla a používám ho na obočí. Třetí mono stín je od značky Essence z limitky Love sound a stál jen 20 Kč a vzala jsem si ho jen proto, že se bude moct dát použít jako rozjasňovač.
Neodolala jsem a v Sephoře jsem si koupila sadu tří malých očních stínů. Které jsou velmi pěkně pigmentované a jsou to neutrální odstíny. Pro které já mám využití každý den.


Tento měsíc jsem si z pečující kosmetiky pořídila jen tři produkty. Prvním z nich je samoopalovací pěna od značky St.Moriz. O této značce se teď všude mluvilo, a všude byly vidět fotky před a po aplikaci. A tak jsem si řekla, že to budu muset vyzkoušet na vlastní kůži. Pěnu jsem si objednala z oficiální stránky www.stmoriz.cz , kde stojí 249 Kč. Už jsem ji jednou vyzkoušela a jsem s ní spokojená, opálení vydrží tak deset dní. Ale více se o ní dozvíte v recenzi, která bude brzo.
V Evě jsem si koupila Šampon Schauma Oil Intense 400 ml a stál jen 44 Kč. Ještě jsem ho nevyzkoušela tak jsem na něj velmi zvědavá.
O značce Kalos jsem již na blogu mluvila, ale teprve jsem vyzkoušela jen šampon a masky na vlasy. Teď jsem si na stránce www.kosmetikakallos.cz vybrala Tělové mléko s vůní vanilky 300ml za 42 Kč ještě jsem ho nezkoušela, ale určitě vám pak dám vědět. 


Co by to u mě bylo za nákupy kdybych si nekoupila žádný lak na nehty. Jelikož jich mám, ale už opravdu hodně tak se snažím jich kupovat velmi málo. Tento měsíc jsem si pořídila tři laky v drogerii Rossmann. 
Glitrový lak od Rimmelu na který jsem dlouho koukala je v odstínu 021 Bedazzle. Obsahuje růžové,modré a fialové glitry a pár jemných třpytek. Stál 50 Kč. A dál jsem si tu koupila dva pískové laky od Gabrielly Salvete. Jeden z řady Stars odstín Intense Coral. Stál 50 Kč. Už jsem ho na nehtech měla a je super. Jen jde špatně odlakovat jako každý pískový lak. Druhý je z řady Sugar, odstín Sandstorm, taky stál 50 Kč, ale ještě jsem ho nezkoušela. Ale vypadá hezky.


Aby za měsíc těch laků nebylo málo pořídila jsem si sadu laků, kterou jsem dlouhou chtěla. Už asi víte o jaké sadě mluvím, jelikož jste ji mohli vidět na facebooku.  Je to set laků Rollergirl od Urban Decay. Sada obsahuje 6 laků. Odstíny jsou opravdu krásný. A určitě o nich do budoucna napíšu recenzi. Sadu jsem pořídila na stráce www.zuzizuzanashop.cz teď má sadu zlevněnou na 335 Kč což je super cena.


A to už je skoro vše. Tento měsíc jsem tolik nenakupovala, protože kosmetiky mám opravdu dost a potřebuju nějakou spotřebovat a nechci si dělat moc velké zásoby a taky proto, že jsem si pořídila jednu krásku, kterou jsem chtěla ještě dýl než sadu laků. Už určitě také víte o jaké krásce mluvím. Je jí moje první rtěnka od Macu. A je to úžasný růžový odstín Candy Yum Yum. Zamilovala jsem se do ní na první pohled. A rozhodně teď mohu říct, že nezůstanu jen u ní. Ikdyž je to cenově dražší rtěnka, ale je opravdu super. Ikdyž jí mám pár dní, tak jsem s ní naprosto spokojená. Objednala jsem si jí na stránce lips2kiss.cz a stála 499 Kč.



Tak to je pro dnešek už vše. Za říjen toho bude určitě víc. A co vy holky máte nějakou rtěnku od Macu? Nebo o nějaké přemýšlíte?













2 komentáře:

  1. Ta rtěnka je moc hezká, ale mě by tenhle růžový odstín asi nesedl. Taky jsem uvažovala, že si koupím nějaký pískový lak od Gabriela Salvete, ale nakonec ktomu nedošlo, protože jsem si koupila spoustu jiných laků :D
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se bála, že mi nesedne, ale opravdu krásný a sedí mi. Určitě si nějaký pořiď, jsou super ty laky. A dlouho na nehtech vydrží.

      Vymazat