sobota 31. října 2015

TAG: Sweater Weather



Ahoj krásky,

jelikož už nám začal podzim a já nenapsala žádný podzimní článek tak jsem se dnes rozhodla pro klasický Sweater weather tag. Je to sice kratší tag, ale snad se vám bude líbit. Zároveň se vám v úvodu chci omluvit, že týden nebyl žádný článek, ale je to proto, že jsem delší dobu nemocná a tak jsem neměla vůbec chuť psát. Ani to nešlo.



  1. Káva, čaj, čokoláda? Čaj piju jen když jsem nemocná, což je zároveň teď, ale jinak převládá čokoláda.
  2. Oblíbená vůně svíčky? Vanilka, čokoláda, kokos, skořice.
  3. Oblíbený podzimní parfém? Rozhodně Bright Crystal od Versace, který na podzim a i přes zimu miluji.
  4. Bez jakého jídla by sis nedokázala představit podzim? Asi bez bramboračky, bramboračka z čerstvých hub k podzimu patří. 
  5. Skinny jeans nebo legíny? Skinny jeans.
  6. Lak na nehty, který na podzim miluješ? Tak na podzim nosím převážně rudé a vínové laky, ale nosím i černý nebo tmavě modrý.
  7. Čepice nebo šály? Tak za mě šály, čepice vůbec nenosím.
  8. Nejoblíbenější věc na podzimu? Když je teplý podzim, svítí sluničko a padá voňavé, barevné listí.
  9. Jaký je podzim tam kde bydlíš? Ošklivý a deštivý zrovna.
  10. Podzimní rána a nebo večery? Samozřejmě večery. Když se zachumlám do postele, pustím si pěkný film, zapálím svíčky a piju horkou čokoládu. 
  11. Kozačky nebo válenky? Kozačky.
  12. Přes podzim výrazné oči nebo rty? Spíše výrazné oči.
Tak to je holky vše. Doufám, že i tak se vám Tag líbil. 
Jak si užívate podzim? 

Žádné komentáře:

Okomentovat