středa 9. prosince 2015

Bez čeho si nedokážu představit zimu?

Hezké ráno děvčata,

Dnes tu pro vás mám pár věcí bez kterých si nedokážu zimu představit. A rozhodně je potřebuji. Takže vám ukážu moje osmero věcí bez kterých se neobejdu. A vy mi můžete do komentářů napsat bez čeho si zimu nedokážete představit vy. Ráda si vaše komentáře přečtu.


  • Balzámy na rty
Balzám na rty je moje celoroční nutná věc co musím mít po ruce každý den. O to více ještě přes zimu, jelikož mám velmi suché rty a trpím na šupinky na rtech, což opravdu není hezké. Mými oblíbenými balzámy jsou Baby lipsy, Eos a Carmex. Přes zimu používám i velmi často na rty klasickou vazelínu, která rty velmi dobře hydratuje a ochrání je před zimou.



  • Krémy na ruce
Trpím na suché rty, ale samozřejmě i ruce. Proto je pro mě nutné mít krém na ruce pořád při sobě . Mám ho v každé kabelce,na stole, u postele.Prostě všude. Nejraději používám krémy od Dermacolu Aroma rituals.



  • Svíčky a vosky
Bez nich si zimu představit prostě nedokážu. Každý večer si pouštím nějakou svíčku. Na zimu musím mám vždy udělanou zásobu svíček. Přes zimu pálím i vonné vosky od Yankee Candle, které krásně provoní celý byt a navodí tu správnou atmosféru.




  • Horká čokoláda
Zimu a Vánoce si bez horké čokolády nedokážu představit. Podle mě k nim naprosto patří. Když si dělám horkou čokoládu doma, dávám si nahoru malé marshmallow.




  • Teplé ponožky
To si myslím, že je věc bez ,které si žádná z nás zimu nedokáže představit. Já mám ledové nohy pořád, takže teplé ponožky nosím jak jen to jde.




  • Světýlka a vánoční dekorace
Každou zimu si dávám světýlka na okno. Vyvolává to ve mě už vánoční náladu. A vánoční dekorace ta prostě nesmí chybět. Bez ní by to nešlo.




  • Vánoční tapety
Další věc bez, které si nedokážu zimu představit. Jakmile začne zima dávám si na telefonu i počítači zimní nebo vánoční tapetu.





  • Vánoční film 
Tak to je ta nejdůležitější věc. Celý prosinec koukám na vánoční filmy. Například k nim patří Grinch, Láska nebeská, Sám doma. 




Už jsme u konce. Toto byli moje zimní nezbytnosti,bez kterých si zimu nedokážu představit.
Bez čeho si zimu nedokážete představit vy?





4 komentáře:

  1. Mám to podobné, až na ten balzám na rty.. EOS mi vůbec nevyhovuje a já přes zimu používám balzám SOS, Blistex a Baby Lips :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :) baby lipsy také občas používám hlavně ten hydratační. Jestli si nezkoušela tak vyzkoušej Carmex je opravdu super.

      Vymazat
  2. Skvěle jsi to napsala a nemám, co vytknout, protože to mám stejně :)

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat