úterý 22. prosince 2015

Nákupy kosmetiky za listopad

Ahoj holky,

nějak jsem zapomněla vydat nákupy za listopad. Tak vám ukážu aspoň teď, co jsem si za měsíc listopad pořídila. Sice už je skoro konec prosince, ale snad vám to nebude vadit. Přeji vám  Šťastné a Veselé Vánoce, ať dostane pod stromečkem to co jsi přejete. 



Na facebookové stránce blogu jsem vás upozňovala, že v časopisu Svět ženy je suchý šampon od Batiste. Tak jsem si rovnou koupila časopis dvakrát protože stojí jen 27 Kč.



Na instagramu u jedné paní probíhala aukce o její věci s tím, že výtěžek půjde do útulku. Tak jsem samozřejmě také na některé věci přihodila. A ráda přispěla na útulek. A tu můžete vidět na jaké. Texturový lak od Jordany v odstínu 06 Raging purple mě vyšel na 5 Kč. Lososový lak od značky Edit Cosmetics také na 5 Kč. Lak na nehty od Flormaru pro lesk nehtů také vyšel na 5 Kč. Oční stín od Catrice v odstínu 040 Have you seen alice? za  5 Kč. Mint lak od Edit Cosmetics také na  5 kč. Jako další lak jsem si vybrala lak  z Douglasu  v odstínu 240 Tutu za5 Kč. Poslední produkt na který jsem přihodila je Soft matte lip cream od Nyxu v odstínu Tokyo vyšel na 60 Kč.



V Rossmannu jsem si koupila balení jednorázových žiletek od Isany, ještě z letní limitované edice stály 40 Kč. Od Isany jsem si zde ještě pořídila bezoplachovou péči pro vlasy, která stála 60 Kč. Jelikož mi došel kondicionér musela jsem si pořídit jiný a tak jsem sáhla po kondicionéru od Syossu s keratinem, stál 70 Kč. Když jsem šla ke kase všimla jsem si, že na Dermacol je nějaká sleva a tak jsem si hned vzala do zásoby krajkový pudr, který mám ráda. Myslím, že stál okolo 70 Kč.


V drogerii Teta byla sleva na produkty od Nivei a tak jsem si koupila toto balení dvou odličovačů očí i makeupu. Balení stálo 100 Kč. Což je podle mě super. Koupila jsem si tu i další balení suchého šamponu od Amicy za 30 Kč. A ještě jsem si tu koupila dva eosy. Hlavně jsem chtěla ten proužkovaný vanilkovo-mentolový, takže když jsem ho tu viděla musela jsem ho mít a jako druhý jsem si vzala borůvkový. Jeden eos stál 159 Kč.


Tak to je vše z mých kosmetický nákupů za měsíc listopad. Omlouvám se, že jste je mohly vidět až teď.

12 komentářů:

  1. Ten pudr od Dermacol mám také moc ráda :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. V rosmanu majou teď hrozně krásný a celkem levný laky na nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilkovo-mentolový eos mám taky, ale přijde mi strašně mdlý, nevýrazná vůně :/

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoho batistu jsem si s tím časopisem též koupila :) Nejvíce z tohohle všeho mě však zaujal lipcream :) Bude v budoucnu nějaká recenze ?

    OdpovědětVymazat
  5. SYOSS má celkem dobré šampony i kondicionéry, ale hodně rychle se mi z nich mastí vlasy. Kondicionér mám doma taky, hezky se mi po něm dají rozčesat vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se z nich vlasy nemastí, ale kondicionér je mnohem lepší :)

      Vymazat
  6. super post, suché šampony mam tiež rada :) skúsila som aj od syossu a bol super!
    http://lifewithus7.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat