sobota 5. prosince 2015

Spotřebováno za Listopad


Ahoj holky,

jelikož nám listopad zase velmi rychle utekl,  tak tu máme další shrnutí. Tento měsíc jsem nějaké produkty dopotřebovala, tak vám je mohu aspoň ukázat. Celkem jsem spotřebovala 8 věcí z pečující i dekorativní kosmetiky.


Jako první jsem v listopadu spotřebovala Vlhčené ubrousky Linteo, kterými si odličuji jen makeup z tváře. Sice se pak ještě doodličuji micelárkou, ale to nevadí, i tak jsou ubrousky fajn. Mají 72 kusů a stojí 20 Kč. Kupuji si je pořád dokola.


Dopotřebovala jsem i Kokosový olej, který už seženete v každé drogérii. Já ho používám nejčastěji do vlasů, do konečků, ale i jako zábal na celé vlasy.  Teď si plánuji objednat nové na internetu, kde seženete například kilové balení do 200 Kč. Což je mnohem výhodnější než v drogérii.


Dodělala jsem i další balení mojeho nejoblíbenějšího laku na vlasy. Jediný lak, který mi opravdu vyhovuje. A vám všem ho mohu jedině doporučit. Pokud jste ho ještě nevyzkoušely určitě zkuste .


Další vypotřebovaný produkt za listopad je Antiperspirant od Garnieru, které mám taky celkem ráda a často si je kupuji, hlavně vždy ve slevě za 40 Kč.


Dalším produktem je Toaletní parfémová voda od značky Bi es- Lady in black. Tato vůně je velmi podobná Parfému Lady Gaga.

Spotřebovala jsem i Suchý šampon od Alpy, který je stejný jako modré balení, akorát tento je se svěží vůní.
Raději mám, ale ten klasický modrý. Tento voní opravdu jako Francovka.


Došel mi i jeden z Glitrových laků, které používám velmi často přes normální laky. Tento je od Essence. Už ho seženete, přestal se prodávat, ale prodávají jiné glitrové.


A už jsme u posledního produktu, který jsem spotřebovala. A je to Makeup Affinimat od Maybelline. Velmi mi vyhovoval, protože mám mastnější pleť a s tímto makeupem jí mám opravdu matnou několik hodin a nemusím pleť přepudrovávat. Což je super, takže si tento makeup určitě ještě pořídím. A vy co máte mastnou pleť tak vám ho mohu jen doporučit.


Tak to je pro dnešek vše. Přeji vám hezký zbytek dne i večer.

2 komentáře:

  1. Ja som kedysi používala len laky od Taftu, tento je fakt skvelý, ale všetky mi nejako mastili vlasy, teraz používam Syoss a už ten problém nemám.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda vlasy nemastí, ale děkuji za tip určitě Syoss zkusím :)

      Vymazat