pondělí 21. listopadu 2016

Balíček z notino.cz

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám ukázku toho, co jsem si objednala ze stránky notino.cz. Možná ne všichni z vás tento eshop znají dříve se jmenoval parfums.cz, ale jelikož eshop má spoustu reklam a přejmenování, tak jste o tom nejspíše už slyšely. 

Poštovné
PPL- 89 Kč
Česká pošta- 89Kč
Zásilkovna- 39 Kč
Pokud máte ve svém městě zásilkovnu, tak na poštovném ušetříte. Já jsem si balíček také vyzvedávala v zásilkovně. 

Zde můžete vidět co jsem si vše objednala. 


Přítelovi jsem tu objednala dárkovou sadu s toaletní vodou a sprchovým gelem Bruno Banani Dangerous Man. 
Toaletní voda má 30ml a sprchový gel 50ml. Tato sada stojí 403Kč. Přítelovi velmi voní, takže by to byl určitě i skvělý dárek k Vánocům. 


Na ochutnání jsem chtěla vyzkoušet RAW kuličky. Stojí 49 Kč, ale zrovna je nemají skladem.
Jsou 100% bio, raw a vegan. Obsahují datle, mandle, nepražené kakaové boby, vanilku a koření. Mě velmi chutnaly a mohu je doporučit.


Narazila jsem tu na Bělící žvýkačky a jelikož jsem nikdy nic takového nezkoušela, řekla jsem si, že je vyzkouším.  Balení obsahuje 12ks žvýkaček a stojí 40 kč.
Neobsahují cukr, ochraňují dásně, chrání proti zubnímu kazu. Ještě jsem je nestihla vyzkoušet. 


Gillette Satin Care gel na holení s vůní passionista fruit. Toto balení je jen cestovní obsahuje 75ml a stojí 39 Kč. Hezky příjemně voní.


A poslední věc co jsem si hodila do košíku je Plátýnková maska od značky Cettua Clean & Simple.
Tato značka je pro mě úplně neznámá. Maska má rozjasňující účinek stojí 79 Kč, ale bohužel ji nyní nemají skladem. 
Ale tato značka tu má mnohem více masek tak se můžete podívat např. má i masky na nohy, nebo čistící náplasti na nos proti černým tečkám, ty také plánuji vyzkoušet. 



Objednáváte z notino.cz? Co jste si naposled objednaly?

4 komentáře:

  1. Tie bieliace žuvačky ma zaujali :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z tohoto obchodu jsem si ještě nic neobjednávala, asi bych to měla napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké věci. Já z notina objednávám často. Je to jeden z mých nej eshopů. Má velký výběr věcí a rychlost dodání je skvělá :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som odtiaľ ešte neobjednávala, ale už dlhšie sa chystám :)

    OdpovědětVymazat