neděle 6. listopadu 2016

Bio Růžová voda Dulcia


Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám recenzi na Růžovou bio vodu značky Dulcia. Minule jsem dělala recenzi o Očním nočním krému s kofeinem, kdo recenzi neviděl může se na ní podívat zde.
Jak už jsem říkala všechny produkty značky Dulcia mají už nové obaly takže i tuto růžovou vodu najdete v jiném balení. 

Růžová voda je vodní destilát z čerstvých lupenů růže damascénské. Obsahuje vonné látky z růží, které jsou rozpustné ve vodě. Má praktické balení, které je ve spreji. Obsahuje 100 ml a stojí 210 Kč. 

Používám ji před tím než si nanáším krém, a někdy si jí stříknu i na makeup, nebojte nic se vám s makeupem nestane zůstane pořád stejný. 
Zkoušela jsem se s ní i odlíčit pár krát jsem si ji stříkla na vatový tamponek a odlíčila s ní jak makeup tak i řasenku. 



Voda krásně voní. Je vhodná pro všechny typy pleti.
Kontroluje optimální ph pokožky, stimuluje a urychluje regenerační procesy. Má protizánětlivé účinky při akné. Určitě by byla skvělá v létě na osvěžení pleti.
Dá se koupit i ve větším 300 ml balení.
V lahvičce je průhledná tekutina, která voní identicky po okvětních lístcích růží. Balení mi vydrželo celkem na dlouhou dobu.


Aktuální balení Růžové vody vypadá takto. 

BIO Ružová voda 100ml
Zaujala vás tato růžová voda? Nebo ji dokonce máte či jste měly? Které balení se vám líbí více? 

2 komentáře:

  1. To nové balenie sa mi páči viac. Ja používam ružovú vodu Milva, je vynikajúca, vydrží mi strašne dlho a úplne jemučko dokáže nastriekať na tvár. Možno aj Dulcia je skvelá, ale je aj drahšia a ja som veľmi spokojná s Milvou.

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlho sa chystám vyskúšať túto značku :)

    OdpovědětVymazat