úterý 22. listopadu 2016

Revitalon Forte výživa vlasů od kořínků

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám recenzi na doplněk stravy Revitalon Forte pro zdravé a silné vlasy. Do výzvy o zkoušení tohoto doplňku jsem se přihlásila na portálu blogerky.cz.
Když mi neočekávaně přišel domů balíček a já o ničem nevěděla, měla jsem radost, protože moje vlasy jsou poslední dobou zničené, čím dál více mi vypadávají. Takže mi tento doplněk stravy přišel vhod. 

Co všechno obsahuje?
  • Aminokyseliny- základní stavební kameny pro tvorbu bílkovin, ty tvoří strukturu vlasů, nehtů.
  • Biotin- přispívá k udržení zdravých vlasů a pokožky. 
  • Měď- přispívá k zachování přirozené barvy vlasů. 
  • Zinek, Selen, extrakt z Přesličky- pomáhají ke zlepšení vzhledu a struktury vlasů, nehtů a pokožky. 
  • Vitamín B6 - podílí se na tvorbě aminokyseliny L- cystein
  • Vitamín C - představuje významný antioxidant, který je důležitý i pro tvorbu kolagenu, látky nezbytné pro strukturu pokožky a krevních cév.
  • Extrakt z kopřivy- vhodný při problémech s vlasy. 
  • Pivovarské kvasnice - obsahují skupinu vitamínů B.
Složení mě velmi zaujalo a hned jsem začala testovat. 
Tato balení obsahuje 30 kapslí. Denně se bere jedna tobolka. Já si jí vždy brala hned ráno, jak jsem vstala. 
Po měsíci užívání moje vlasy jsou více lesklé a silnější. Při česání mi nevypadává tolik vlasů jako předtím. Plánuji si koupit další balení, protože podle mě měsíční kúra nestačí a chtělo by to doplněk stravy brát aspoň 3 měsíce. 



Revitalon Forte vyživuje vlasy přímo od kořínků a přispívá i k tomu aby byly v dobrém stavu. Koupit ho můžete v lékárnách a lékárenských e-shopech.
Jsou tři druhy balení:
1. balení obsahuje 30 kapslí a stojí 192 Kč
2. balení obsahuje 90 kapslí plus 30 kapslí zdarma cena 543 Kč
3. balení obsahuje 90 kapslí plus náramek z chirurgické oceli cena 572 Kč


Pro více informací o tomto doplňku navštivte stránku www.revitalon.cz

Znáte Revitalon Forte? Užívaly jste ho?

Žádné komentáře:

Okomentovat