čtvrtek 24. listopadu 2016

Vintage zásobník na kapesníky a Sada náramků

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám takový malý tip na vánoční dárek. Myslím si, že takový dárek využije každá žena i slečna. 
Jedná se o Kovový zásobník na kapesníky a Sadu náramků z korálků.
Oba dva produkty najdete na e-shopu www.stoklasa.cz.


Tento zásobník je ve vintage stylu. Můžete ho využít jak na kapesníky tak i ubrousky. Zdobí ho různé ornamenty, které vytvářejí vzhled krajky. 
Zásobník má sundavací víko, takže do něj vše vložíte. Podle mě bude i skvělý na svatbu na kapesníky či ubrousky. 
Je vyroben z magnetického kovu. 
Rozměry 12,5x22,5 cm
Výška 9.5 cm


Musím upozornit, že ne všechny krabice s kapesníky se do něj vejdou. Proto jsem vám ho nevyfotila s krabicí kapesníků, protože jsem doma měla zrovna větší než je zásobník.


Můžete ho sehnat ve dvou barvách této bílé jako mám já nebo v šedě-perleťové a ta je také moc hezká. 
 Zásobník stojí 282 Kč a najdete ho tu.


A jako druhý tip na vánoční dárek tu pro vás mám sadu náramků z korálků. Sada je tvořena ze 4 náramků.  


Náramky obsahují kromě korálků výrazné detaily  střapec a broušený kamínek ve tvaru kapky. Můžete nosit najednou všechny 4 náramky a nebo jednotlivě. Velmi dobře se kombinují s hodinkami. 


 Korálky jsou lesklé. Náramky jsou pružné, takže se dobře nandavají na ruku. 

Celá sada náramků je široká 2,5 cm. Délka náramku 18-20 cm . 
Náramky jsou složeny z plastu, skla, elastanu, polyesteru a bižuterního kovu s galvanizací. 


Tato sada stojí 127 Kč. Najdete ji zde.
Na výběr mají ze 4 barevných kombinací.
Moje kombinace je šedá paloma. Další kombinace jsou v barvě světle růžové, modré a světle béžové- ta je aktuálně vyprodaná. 

Koupily jste si někdy něco ze stoklasy.cz?

5 komentářů: