sobota 28. listopadu 2015

Co jsem dostala k narozeninám


Ahoj holky, 

jelikož jsem teď v listopadu oslavila 20. narozeniny. Tak jsem si řekla, že vám ukážu co jsem dostala. Nebudu k tomu nic moc psát, protože se ani nedá skoro co. Tak se můžete aspoň podívat.

Od kamarádky jsem dostala kvetoucí čaj, který jsem ještě nikdy neměla a už se těším až ho vyzkouším. 


Dále jsem od kamarádky dostala Sprchový gel od Playboye Play it Rock, který mě zrovna moc nevoní, ale i tak jsem za něj ráda. 


Od kamarádky jsem ještě  dostala jeden z nových laků na nehty od Dermacolu. Dostala jsem odstín 14 Nude Stardust. Už jsem ho zkoušela a na to, že jsou to třpytky tak krásně kreje. Určitě si pořídím další odstín. Od kamarádky jsem ještě dostala Rafaelo, ale než jsem ho stihla vyfotit tak jsem ho bohužel snědla :D

Od nejlepšího kamaráda jsem dostala krásný parfém od Guessu. Má velmi hezké balení a voní po květinách. Za ten jsem moc ráda. Ještě jsem od něj dostala velkou karamelovou Milku, ale bohužel jsem už půlku snědla tak jsem vám ji jsem nechtěla fotit.


Od mamky jsem dostala Yankee Candle svíčku Candy Cane Lane. Z té jsem měla velkou radost, protože Yankee Candle naprosto miluji.


Dále jsem dostala tento Parfémový deodorant Instinct od Avonu, který velmi hezky voní. 


V létě jste mohly vidět ve spotřebováno, že jsem dodělala můj nejoblíbenější parfém. A jelikož jsem měla narozeniny tak jsem dostala další jeho balení. 
A ano, je to parfém od Versace Bright Crystal. Miluji ho.


Od rodičů jsem dostala i tři klasická trička.Všechny tři jsou z Takka. První je bílé tričko se zlatým nápisem. 


Druhé tričko je zase bílé s potiskem růží a černým nápisem. Toto se mi líbí asi nejvíce. 


Poslední třetí tričko je šedé s nápisem z růžového zlata,, Please wait,, Na fotce to není moc vidět. Také se mi velmi líbí tato kombinace.


Jelikož nemám moc ráda klasické dorty z piškotového těsta. Tak jsem dostala můj oblíbený Malinový Cheesecake, který hned zmizel. :D


Dostala jsem několik kytiček, ale mám vyfocenou jen jednu. Tak vám aspoň tu ukážu.



Tak to je vše. Dostala jsem ještě nějaké peníze. Láhev vína a Capitana Morgana :D mám ho ráda s colou.

5 komentářů:

  1. Ze svíčky od Yankee Candle bych taky měla velkou radost :). A dodatečně přeju všechno nejlepší :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Versace tu tmavou verzi - Diamond crystal a mám ho moc ráda, ale na ten Guess nemá! Sice má delší výdrž, ale ten Guess co tu máš vyfocený je vůně mého života..! :3 Dodatečně vše nejlepší ;)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Taky mi ten Guess více voní, až ho dodělám tak si budu muset koupit další :)

      Vymazat
  3. Dostala jsi skvělé věci, kvetoucí čaj jsem taky měla a moc mi chutnal :)

    Chapter #11 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) také mám ze všeho radost ani jsem tohle všechno nečekala

      Vymazat