středa 25. listopadu 2015

Nákup v drogerii Teta


Ahoj děvčata,

dnes tu pro vás mám jeden kosmetický nákup. Chtěla jsem ho zapojit do klasických nákupů za celý měsíc. Ale jelikož jsem si toho koupila docela dost tak jsem si řekla proč vám to neukázat už teď. Je to tedy nákup z jednoho dne v drogerii Teta. Do které já se moc často nedostanu, protože ji u nás nemáme. 
Tak jdeme na to. 



Jako první tu mám tři produkty z pečující kosmetiky. Od Clean and Clear měli ve slevě za 30 Kč Peeling na obličej takže jsem ho hned brala. Tento peeling se nejspíš už přestal vyrábět, protože jsem viděla už jen jiná balení. Dalším produktem je Sprej pro tvorbu vln od Lorealu byl zlevněn na 65 Kč a já ho mám celkem ráda a když chci mít jen přirozené vlny, tak mi je opravdu vytvoří. Takže fajn produkt. A třetí pečující produkt je Krém na obličej od Reginy. Žádný krém jsem od Reginy ještě neměla a teď je měli zlevněné jen na 30 Kč. Tak jsem si jeden musela vzít tento obsahuje rakytník, tak jsem zvědavá jaký bude.



Další produkt co tu měli zlevněný jsou Kanadské brusinky za 30 Kč 100 tablet tak jsem si řekla, že je vyzkouším, co víc k tomu říct. Pořídila jsem si tu i jednu Řasenku, jelikož řasenka se hodí vždy tato je od Umy stála 50 Kč, už jsem jí začala používat a docela hezky prodlouží řasy. Takže mohu doporučit.



Pořídila jsem si tu jediný produkt na rty a tím je Rtěnka Colorsensational od Maybelline v odstínu 255 Mauve diamonds. Stála 80 Kč. Ale doma jsem zjistila, že skoro podobný odstín mám tak ji podaruji kamarádce. A nebo vám do další soutěže. 



I když víte, že používám suché šampony Batiste, tak si někdy koupím i tento klasický pudrový od Amicy. Nebyl zlevněný, stál klasicky 30 Kč. Já jsem s ním celkem spokojená, kdo jste neviděl tak tu můžete najít recenzi, kterou jsem na něj dělala. 




Ve slevovém košíčku jsem tam uviděla Korektor v tyčince od Miss sporty za 20 Kč, sice nevím jestli ho využiji, ale nejspíš ho asi někomu podaruji. Mám docela velkou spotřebu pudrů a zrovna měli zlevněné pudry od Flormaru za 50 Kč, od Flormaru jsem pudr nikdy neměla tak ho musím zkusit. A poslední produkt z toho nákupu je Báze pod makeup od Maybelline Baby Skin. Delší dobu jsem o ní přemýšlela a konečně se rozhodla si ji pořídit. Ve slevě nebyla stála 230 Kč což mi za 22 ml přijde hodně, ale uvidím jaká bude ještě jsem ji nezkoušela, ale pak se můžete určitě těšit na recenzi.



Máte holky Bází Baby skin? Vyhovuje vám ?
Jakou máte rádi bázi?

2 komentáře:

  1. Pěkné nákupy, taky jsem koukala na tu bázi Baby Skin. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale mám ráda báze od Rimmel. Vyhovuje mi, že nejsou klasické silikonové a neucpávají póry. Tak pokud ti tahle nesedne, zalov ve vodách Rimmel.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Od Rimmelu jsem zkoušela Stay matte a také mi vyhovovala . Jinak děkuji za tip, určitě vyzkouším i jinou .

      Vymazat