úterý 3. listopadu 2015

Nákupy kosmetiky za Říjen

Hezké ráno krásky,

Máme tu už listopad. Hrůza jak to utíká. Za chvíli jsou tu Vánoce. Těšíte se na ně už? Já celkem ano. Jelikož nám říjen už skončil tak vám aspoň ukážu co jsem si já za ten říjen pořídila. Zas tolik tady toho není, ale za pár dní můžete očekávat další nákup, který vám zde ukážu. 
Tady můžete vidět vše co jsem si z kosmetiky pořídila. A vrhneme se postupně na všechny produkty. 
Tak jdeme na to!



Při nákupu v Kauflandu jsem si tam pořídila i nějakou tu kosmetiku. Pořídila jsem si tam Šampon od Syossu s keratinem. Jsem na něj  velmi zvědavá. Šampony s keratinem mám velmi ráda. Tento byl ve slevě za 60 Kč což je za 500 ml šamponu super cena. Dalším produktem na vlasy je můj oblíbený Lak na vlasy od Taftu, zlatý síla 5. S tímto jsem nejvíce spokojená. A navíc byl v akci za 50 Kč. Poslední produkt, který jsem si v Kauflandu koupila je Maska na obličej od Essence s okurkou. Je to plátýnková maska, kterou jsem ještě nezkoušela tak jsem na ní zvědavá. Stála 20 Kč.


Jako každý měsíc jsem navštívila drogerii Rossmann, kde jsem si hned pořídila 3 produkty.
První produkt je Balzám na rty od Isany. Je mentolový a já mentolové balzámy miluji, a navíc byl zlevněn jen na 19 Kč tak musel jít hned do košíku. Zastavila jsem se u stojanu Dermacol, a věděla jsem, že si chci pořídit nějaký produkt, který jsem ještě nezkoušela. A nakonec jsem si vybrala Podkladovou bázi pod řasenku. Delší dobu jsem o ní přemýšlela a nakonec jí mám. Byla zlevněná na 160 Kč. Už jsem jí pár krát použila a řasy s ní jsou opravdu delší než když mám jen řasenku. A třetím produktem je Oční stín od Rimmelu. Byl za 50 Kč. Je to takový šedo-černý odstín. Který se vždy využije na nějaké kouřové líčení.


I tento měsíc jsem si objednala nějaké produkty na internetu. Jako první jsem objednávala na stránce www.kosmetika-usa.cz. Delší dobu jsem si chtěla něco pořídit od značky Nyx a tak jsem si tu vybrala jednu paletku očních stínů. Má 9 nude očních stínů a dva lesky na rty. Stojí 344 Kč. A najít ji můžete zde. A jako druhý produkt od Nyxu jsem si na této stránce vybrala Krémovou rtěnku soft matte, která jemně zmatňuje. Vybrala jsem si odstín Amsterdam. Stojí 183 Kč můžete si vybrat z 16 odstínů. A tu je můžete najít. Za mě jsou super. A druhý nákup jsem udělala na stránce www.muashop.cz. Kde jsem si pořídila jen jeden produkt a tím je Bronzer Africa od W7, stojí 129 Kč a tu ho najdete. Poštovné při převodu je zde jen 60 Kč.


Jako každý měsíc i tento jsem navštívila Dm drogerii. Původně jsem tam šla pro novou limitku od Baley, ale žádná mi nějak moc nevoněla, tak jsem je tam nechala. Ale přece jen jsem si tam pořídila dvě věci. Jednou z nich je další Eos balzám do sbírky.Vybrala jsem si zelený vůni Honeysuckle. Vůně není tolik výrazná, ale přece jen voní po cukrovém melounu. Stojí zde 159 Kč. A druhý produkt co jsem si tu koupila je Lesk na rty od Lorealu vybrala jsem si fialový odstín Milady. Který je super na podzim. Stál kolem 150 Kč. A je opravdu krásně pigmentovaný jako rtěnka. Mohu jen doporučit.


Co by to bylo za nákupy kdybych si jako každý měsíc nepořídila nějaký lak na nehty. Mám jich sice opravdu hodně a tak jich už moc nekupuji. Ale delší dobu jsem si chtěla pořídit Matný lak a v Rossmannu jsem ho viděla u Rival de Loop a tak jsem si ho hned vzala. Stál 50 Kč a opravdu matuje, už jsem ho zkoušela. A když už jsem stála u toho stojanu a viděla tu Glitrový lak jen za 20 Kč. Tak jsem si ho musela vzít, protože glitrové laky používám velmi často. Přes jakýkoliv jiný lak nebo i jen na jeden nehet.


Tak to je vše. Moc jsem toho nekoupila, ale i tak se za chvíli můžete těšit na další nákupy.
Co jste si tento měsíc pořídily vy? Nakupujete už na Vánoce?

6 komentářů:

  1. Tu masku si plánuji koupit, bude recenze?

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka od Nyxu je moc hezká. Já jsem v říjnu nakoupila spoustu kosmetiky :D
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i dobře pigmentovaná. :) Jo koukala jsem na tvoje nákupy :)

      Vymazat
  3. Parádní nákupy :) Koukám, že jsi jak já, že taky musíš oběhnout všechny drogerky :) Z nákupů v akci mám vždy radost. Závidím ti ten Taft za 50,-, to je suprová cena!!!! Tafty mám nejraději, i když teď jsem po dlouhé době koupila lak Nivea, tak jsem zvědavá, jaký bude. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být :) Nerada nakupuji kosmetiku za plnou cenu, když ji pak můžu sehnat i o polovinu a více levněji. Také mám Tafty nejraději, hlavně tento zlatý. Vždy když je vidím v akci musím koupit aspoň jeden do zásoby. :)

      Vymazat