čtvrtek 5. listopadu 2015

Růžičková tvářenka Milani

Pěkné ráno holky,

dnes tu pro vás mám další kosmetickou recenzi. Tentokrát je to jeden produkt z dekorativní kosmetiky. Je jím Růžičková tvářenka od Milani, po které jsem dlouho koukala. A nakonec jsem neodolala a pořídila jsem si ji. V létě jste ji mohly vidět v nákupech a teď se na ní podíváme blíž.



Vlastním odstín Tea rose je to studená starorůžová barva a vypadá poměrně světle. V první řadě mě velmi překvapilo balení. Je opravdu velké a luxusní. Tvářenka má 17 gramů. Seženete ji na několika eshopech  v různých odstínech. Pohybuje se okolo 200 Kč. Balení je velké.kulaté a zlaté. Tvářenka je krásně pudrově-krémová, což asi nedává moc smysl.Vůbec nepráší, za to má ode mě velké plus. Obal není zašpiněný a to už ji používám nějakou tu dobu. Nanáší se bez potíží a velmi dobře se roztírá do ztracena. 



Vypadá to, že reliéfem růže se budu těšit ještě hodně dlouho. Nezpozorovala jsem žádné prášení. Musím říct, že ta extrémní pigmentace je mi možná trochu i na obtíž, chce to být precizní a když vám ujede ruka, těžko se to napravuje. Odstín je matný.Výdrž je opět skvělá. Jediná tvářenka, která nepotřebuje během dne reaplikaci a vypadá stále jako právě nanesená! 



Máte nějakou holky? Nebo o ní uvažujete?
 Já si plánuji koupit aspoň ještě jednu, nějaký tmavší odstín.

2 komentáře:

  1. Mně se jeden čas hodně líbila, tak jsem uvažovala, že si ji pořídím. Pak jsem ale dostala strach z té její poměrně výrazné pigmentace. Mám raději tvářenky s nižší pigmentací, kdy postupně přidávám. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ji nanášíš opatrně a nepřeháníš to, tak ale není tolik výrazná a vypadá hezky. Hlavně tadle je jedna z těch světlých. A vydrží opravdu hodně dlouho. :)

      Vymazat