pátek 26. února 2016

Brandnooz box Únor

Ahoj holky,

mohly jste si všimnout, že články o brandnooz boxu už zmizely, protože je publikuje spoustu blogerek. Ale tento měsíc se mi boxík docela líbil, tak jsem si řekla, že článek udělám. Pojďte se mrknout co v něm bylo.

Po otevření krabice na mě tohle všechno vykouklo.



Jako první v boxíku byly brambůrky od Bohemia Vrrruby! Jsou to velmi silné plátky, ale moc dobré. Jsou slané, ale dají se koupit i česnekové. Je to březnová novinka. 
130g - 39,90,-


Často v boxu bývá čaj a tento měsíc tu byl také. Citronovo-zázvorový, moje oblíbená kombinace od Liptonu.Tyto pyramidkové čaje mám opravdu ráda.Obsahuje 49% zázvoru což se jen tak v čaji nevidí. Už se těším až si ho udělám.
                                                                        40g - 49,90,-


Sladká svačinka, Piškotový  řez 7 Days plněný jahodovým džemem. Velmi sladký, ale dobrý. Vhodný ke kávě.
30g - 7,90,-


A druhá svačinka, ale pro změnu slaná.  Wasa Sandwich se sýrem a rajčaty. Seženete ještě ve variantě sýrové. V obchodech jsem to neviděla, ale dá se prý sehnat v DM drogerii tak mrkněte.
30g - 24,90,-


Věc co mě v boxu zaujala je Toast multigrain od Racio. Dá se využít jako náhrada pečiva což je super. 
125g - 32,90,-


Tyčinky Kornspitz značka Havlík, obsahují 6% vlákniny. Jsou celkem hodně kořeněné. Vhodné na party či oslavu. 
90g - 16,90,-


Přecházíme na nápoje. Energetický nápoj Semtex, nová limitovaná edice s příchutí granátového jablka.
Druhá březnová novinka v boxu. Zajímavý design plechovky a celkem dobrá chuť. 
500ml - 35,90,-


Nealkoholický sladová nápoj White Bear. V boxu byly dvě plechovky, jedna s příchutí jablka, druhá jahody. Ještě jsem nezkoušela, ale jsem na to zvědavá. Od značky White Bear bylo v boxu už asi dvakrát klasické pivo. 
330ml - 24,90,-


Poslední produkt Majolka Boneco. V boxu už dříve byla a bohužel mi vůbec nechutnala. 
200g - 24,90,-


Za body jsem si jako produkt navíc vybrala Pop corners Chio s mořskou solí, je to mini balení. A jako překvapení jsem v balíčku našla Žvýkačky Babol Chupa chups, což mě překvapilo a jsem za ně ráda. Děkuji


To byl celý můj únorový brandnooz box. Měli jste ho? Líbil se vám?
Mě se líbil mnohem více než ten lednový.
V březnu bude druhý Glanc box, který jsem si už objednala a jsem na něj zvědavá. Objednaly jste si ho také?

6 komentářů:

  1. Taky jsem psala včera článek :) Wasa mi nechutnala vůbec, ale jinak jsem byla spokojená. Potěšily mě hlavně chipsy, semtex a tyčinky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box obsahuje skoro samé dobroty! Velkou radost bych měla určitě z brambůrků, čaje, Wasa Sandwich a Toast Multigrain, ale i ostatní ňamky bych ráda ochutnala. Jinak Brandnooz box jsem si ještě nikdy neobjednala, ale už mě to delší dobu láká, takže se k tomu třeba někdy konečně dokopu. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě někdy zkus objednat, stojí to za to :) tento box se celkem povedl

      Vymazat
  3. Zaujali ma tie čipsy, pretože vrúbkové mám veľmi rada a potom White Bear, pretože sladové nápoje mi tiež celkom šmakujú :). Box je fakt vydarený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brambůrky byly dobré a White bear jablečný byl moc dobrý, ale jahodový mi nechutnal. :)

      Vymazat