pondělí 29. února 2016

Online nákupy z Primarku 2

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám další online nákup z Primarku, tentokrát spíše mini nákup. Tyto věci mám díky stránce Primark pro děti a dospělé.


Tento termohrnek mi hned padl do oka. Černo-zlatá kombinace moje nejoblíbenější .Doma sice dva termohrnky mám, ale oba mi tečou. Tento i když se otočí tak ani kapka, takže ho můžu mít i v kabelce.

Cena 170,-


V primarku seženete i nějaké sladkosti. Já tu mám dva balíčky mentosek. Každý balíček má 4 tubičky mentos.
Cena za balení 60,-


Jediný kus oblečení Tílko na spaní. Velmi příjemný materiál, hezký potisk a super hastag. Primark je na pyžama jak dělaný.

Cena 110,-


A poslední dvě věci jsou spodní prádlo. Kalhotky tanga ještě jsem si pořídila černo leopardí, ale ty mám zrovna v pračce. Velikosti jsou mnohem větší. Já si pořídila M a jsou spíše jako L.

Cena za kus 35,-


Tak to je pro dnešek vše. Sice krátký nákup, ale i tak jsem vám to chtěla ukázat.
Jezdíte do Primarku? Využily jste už online nákupy?
Hezký zbytek dne

7 komentářů:

  1. Samé krásné věci! Termohrnek je vážně rozkošný a hned bych ho brala také. :) A Mentosky miluji! Dostala jsem na ně díky tobě chuť! :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) termohrnek mi hned padl do oka :) tak to si je musíš koupit :D

      Vymazat
  2. Termohrneček vypadá skvěle,také jsem měla, ale zatékalo mi do něj :/ Mňaaaam Mentos :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat