sobota 20. února 2016

Kondicionér s arganovým olejem Kallos

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám druhou recenzi na produkt značky Kallos, který jsem si mohla vybrat k vyzkoušení. V první recenzi jste mohly vidět Šampon Omega , kdo recenzi neviděl tak se mrkněte.
Tentokrát bude recenze na Kondicionér s arganovým olejem. 


Balení je zase velké ve výhodném balení 1000 ml . Obal je matný, což mě osobně se velmi líbí.
Stojí jen 55 Kč. Což je opravdu velmi malá cena za takové velké balení, no řekněte samy.
Kondicionér obsahuje tedy arganový olej a Pro vitamín B5.


Je vhodný pro barvené vlasy, proto jsem si ho i vybrala, protože já si vlasy barvím každý měsíc. A produkty s arganovým olejem mám ráda, tak jsem se rozhodla vyzkoušet i tento.
Je lepší kondicionér nedávat úplně ke kořínkům, ale spíše do délek vlasů.
Musím říci, že krásně voní. Vlasy po něm nejsou mastné, ale spíše vyživené. Po delším používání se i začaly lesknout a nevypadaly tolik poškozeně.
Kondicionér jsem vždy nechala působit 5 minut a poté důkladně opláchla. Používala jsem ho dvakrát týdně.
Značka Kallos nabízí i Šampon s arganovým olejem, který má zase 1000 ml a stojí 49 Kč a také i Masku,ale zrovna jí nemají skladem.
Když budete všechny tyto tři produkty používat spolu, účinek bude na vlasech určitě mnohem lepší. Budou více vyživené, lesklé a hebké.


Na produktech jsou nalepeny i štítky v češtině, jak můžete vidět.

Info o poštovném: 
Česká pošta 
  • Balík do ruky do 2 kg 140,-Kč
  • Balík na na poštu do 2 kg 131,-Kč 

DPD
  • Balík do 5 kg 137,-Kč

Zásilkovna 
  • Balík do 5 kg 78,-Kč   

Uloženka & Heureka point

  • Balík do 20 kg 78,-Kč


Podle mě rozhodně stojí za vyzkoušení a cena vás nezruinuje, takže nebudete ani zklamané, když vám osobně produkt nebude vyhovovat.
Znáte značku Kallos? Zkoušely jste něco od ní?

8 komentářů: