čtvrtek 4. února 2016

Nákupy na Ebay a Aliexpress 3

Ahoj holky,
dnes tu máme zhruba po měsíci a půl další nákupy z ebay a aliexpressu. Čekala jsem než se mi tu sejde zase pár věcí abych vám je mohla ukázat. Dnes tu mám na ukázku jen devět věciček, tak snad příště jich bude víc :D V tomto nákupu budou převážně věci na nehty, které jsem si objednala. Na všechny věci, které nejsou z aukce máte odkaz. 

Jako první tu mám Samolepky na nehty, bílé kytičky. Jsou z ebay z aukce a stály 3 Kč. Na nehtech vypadají opravdu dobře.

Další věc na nehty tentokrát z ali, Akrylový průhledný prášek. Zatím jsem ho nezkoušela.
Stál okolo 20 Kč.


Jediný řetízek z těchto nákupů, je z Ebay. Řetízek se sovou stál 24 Kč. Najdete tam spoustu řetízků se sovou.

Na ebay v aukci jsem si koupila za 6 Kč tyto Náušnice perličky s pusinkou a textem a ty druhé růžové jsem k tomu dostala jako dárek takže super.


Průhledné kamínky na nehty, několik tvarů srdíčka, kolečka, kytičky, kapičky atd. Stály okolo 20 Kč z ali.


Půl perličky na nehty z ali. Vyšly zhruba na 20 Kč. Vypadají pěkně, je tam několik velikostí.


Kytičkovaná krajka na nehty, zkoušela jsem dát přes bílý lak a vypadalo to pěkně.
Toto balení stojí okolo 9 Kč.


Vodolepky na nehty peříčka bílá a černá. Z ali, stály 5 Kč.


Poslední věc z dnešních nákupů jsou náušnice z ebay, z aukce. Na ebay nakupuji převážně v aukcích. Tyto se mi velmi líbí. A stály jen pouhé 3 Kč. Nekupte je.


To je pro dnešek vše,  už mi přišlo zase pár věcí tak se brzo můžete těšit na další ukázku mých úlovků z ebay a aliexpressu.
Objednáváte také?

3 komentáře:

  1. Také objednávám,ale ještě ani jednou jsem nezkoušela aukci! :D Krásné věcičky,ta sovička je roztomilá a ty náušničky taky :D Mít nehty na tyhle ozdůbky tak je hned beru taky :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď objednávala moc věcí na aliexpress a se vším jsem spokojená.. A furt jsou další a další věci, které bych si zase ráda objednala, z toho se stává trochu závislost :D :) Každopádně vidím, že máme trochu jiný vkus, jelikož z tvého seznamu mě nic moc nezaujalo..

    OdpovědětVymazat