pondělí 28. prosince 2015

Balíček z eshopu Lilibela.cz


Ahoj holky, 

teď pár dní nebyl žádný článek a tak se omlouvám, ale dnes vám to vynahradím. Určitě si  mnoho z vás všimlo, že vznikl nový kosmetický eshop lilibela.cz. Najdete zde jak pečující, tak dekorativní kosmetiku. A přesně s touto stránkou jsem měla možnost spolupracovat. Žádné věci jsem si nevybírala, nechala jsem na nich co mi pošlou. Takže vám tu dnes ukážu co mi vše v balíčku přišlo. 

Poštovné: 
Zaslání českou poštou jako balík do ruky 95 Kč
Balík na poštu do 2 kg 85 Kč
plus dobírka 35 Kč 

Musela jsem vám vyfotit jak mi balíček přišel hezky zabalený. Hezky v růžovém papíře. Vše zabalené v bublinkové fólii. 


Taková to krásná vizitka mi přišla. Eshop má opravdu krásnou vizitku. 


Jako první jsem v balíčku našla Hydrofilní olej s vůní levandule. Olej má 120 ml, dá se použít jako sprchový gel, ale převážně je určený k odličování makeupu. Odstraní i voděodolný makeup. Toto množství stojí 135 Kč. Olej najdete i v cestovním balení 35 ml za 50 Kč. Najdete je i v jiných vůních například lemon grass  a tea tree.


Na eshopu mají spoustu laků na nehty značky Jordana a E style. Já jsem v balíčku měla dva laky od značky Jordana. Tyto laky mají velké balení, mají 15 ml a jeden stojí 49 Kč. Odstín Blackberry krásně kryje v jedné vrstvě a glitrový lak v odstínu Fairy dust vypadá velmi dobře, když se přes tento lak přelakuje.


Další produkt, který jsem v balíčku našla, byl jeden produkt z pečující kosmetiky. Byl jím Deodorant od značky CD s vůní granátového jablka. Na eshopu stojí 68 Kč. Mají ho i ve vůni pomerančový květ nebo citrus s lipovým květem.
Velmi dobře voní a pár hodin se opravdu s ním nepotíte. Deodorant má klasicky 150 ml. Je velmi vhodný pro citlivou pokožku.


Jako další mi přišel Organický balzám na rty ovocný. Stojí 87 Kč. Krásně voní, hydratuje rty a je na nich velmi příjemný. Teď tento zrovna na eshopu nemají, ale mají tam jiné příchutě medovou,citrusovou,lipový květ.


Jak už jsem na začátku psala mají zde i dekorativní kosmetiku. Hlavně tvářenky. Značky Milani, Jordana, Sleek. Mně jedna tvářenka přišla a tou je Tvářenka od značky Jordana v odstínu Passion rose. Je to krásný růžový odstín. Na tvářích vydrží celý den a ani se nehne. A hlavně stojí jen 59 Kč. Což je opravdu super cena na tvářenku.


Swatch odstínu a detailnější foto. 


Jako další produkt mi přišel oční stín od značky E style. Odstín Butterfly pink. Stín je velmi dobře pigmentovaný, obsahuje jemné zlatavé třpytky. Na oku vydrží celý den. Vhodný k projasnění oka. A navíc je teď v akci za 37 Kč.


Detailnější fotografie, swatch odstínu. 


Dostala jsem ještě jeden oční stín a z toho mám velkou. Chtěla jsem vyzkoušet nějaký oční stín od značky Milani. A v balíčku jsem našla tento krásný odstín Bella sand. Stojí 139 Kč. Má pěkné zlaté,luxusní balení. Je velmi dobře pigmentovaný. Ale obsahuje velmi malé množství jen 1,4 gramu.


Detailnější fotografie, swatch odstínu. 


V balíčku jsem měla i jednu rtěnku. Od značky Jordana matná verze. Odstín Matte tease. Velmi pěkný růžový odstín. Má pěknou konzistenci, ale mně osobně na rtech velmi zalízá do vrásek. Rtěnka stojí 79 Kč.


Swatch odstínu. 


V balíčku jsem dostala i dva vzorečky. První Mléčné potěšení od značky Soaphoria. Velmi krásně voní. Plné balení stojí 197 Kč, ale zrovna tuto vůni teď na eshopu nemají.
Druhý vzoreček je od značky Soapgasm Sprchová pěna také velmi pěkně voní. Plné balení stojí 225 Kč.


Ještě dva malé pytlíčkové vzorečky. 


Dostala jsem na vyzkoušení i jednu Napařovací tabletku od značky Soaphoria. Je velmi super. Krásně voní. V balení jsou dvě tabletky.



Tento eshop vám mohu opravdu jen velmi a velmi doporučit. Najdete zde super produkty ať už z dekorativní nebo pečující kosmetiky.
Objednávaly jste už z lilibela? Nebo zaujal vás tento eshop nebo některý z produktů?


5 komentářů:

  1. Ta tvářenka vypadá vážně dokonale! Jinak se mi také moc líbilo, jak mi celou zásilku zabalili, je to moc milé a navíc přidává na celkovém dojmu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky vyzerajú krásne :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrali samé krásné věci a opravdu to měli moc hezky zabalené :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat