pátek 11. prosince 2015

Nákupy kik,Lidl,penny,eva

Ahoj holky,
po delší době tu mám další nekosmetické nákupy. Nějaká dekorace, svíčky,vykrajovátka a tak. Znáte to. Vše co před Vánoci potřebujete. Nakupovala jsem v Kiku,Lidlu, Evě a Penny.Jdeme rovnou na to, aby jste viděly co jsem koupila.

V lidlu jsem si pořídila dekorační kamínky, které jsem potřebovala na jednu dekoraci. Stály 50 Kč.


V Evě jsem si pořídila dvě vykrajovátka sněhuláka a kometu. Jedno stálo 12 Kč. A pořídila jsem si tu ještě takový to nástavec na mlýnek přes který můžete dělat např. třené banánky. Stálo to 42 Kč.


V Kiku jsem si pořídila toto balení 5 čajových svíček. Stály 25Kč. A mají je tam i ve zlaté a červené barvě.


Jako další jsem si v kiku pořídila tuto věc, nemohu si vzpomenout jak se to jmenuje :D ale využiji to až budu dělat cup caky. také to stálo jen 25 Kč.


A jako poslední jsem si v kiku pořídila toto balení vánočních stuh. Které se vyplatí protože tu máte 6 stuh za 25 Kč. Já je tu kupuji každý rok.


V Evě jsem si pořídila i tyto dvě svíčky, který si dávám do svícnu. Jedna vyšla na 8 Kč.


Když jsem byla v Lidlu koupila jsem si tu i dvě balení papírových košíčků na muffiny a cup caky. Jedno má 40 košíčků a stálo 20 Kč.


V Lidlu jsem si pořídila i tyto dva plastové, černé tácy. Měli tu i červené a zlaté, i kulaté. Jeden stál 70 Kč. A oba jsem využila už na vánoční dekoraci.


V lidlu jsem si pořídila i červenou svíčku se třpytkami. Voní po jablku a skořici. Stála 28 Kč. A druhá svíčka je z Tesca s vůní perníčků. Mají tam i více vůní. A stála 25 Kč.


V Evě jsem si pořídila i tyto ubrousky, které používám do krabiček s cukrovím a stály jen 10 Kč.


A poslední věc co jsem si pořídila je tato lucernička na čajovou svíčku. Koupila jsem ji v Penny, měli ji v bílé a červené barvě. A ještě je tam pořád mají. Stojí 50 Kč. Což je super cena.


To je pro dnešek vše. Přeji vám hezký zbytek dne I.

3 komentáře:

  1. Já jsem poslední dobou nakoupila milion svíček, ale kdybych někde po ruce měla F&F, tak nakoupím i tam, protože ta perníčková vypadá zajímavě
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A i velmi pěkně voní :) mají i jiné druhy vanilkovou,lesní plody a jehličí :)

      Vymazat