čtvrtek 10. prosince 2015

Objednávka z eshopu Shopmissa.com


Ahoj holky,

už dříve jste mohly na facebooku vidět fotku oranžového balíčku, který mi přišel. Balíček je ze stránky shopmissa.com. Na tomto eshopu najdete co vás napadne. Kosmetiku,doplňky, šperky, čepice,šály,ponožky.. A co je nejlepší každá věc na této stránce stojí jen 1 dolar. Což je opravdu super podle mě. Já jsem měla možnost s touto stránkou spolupracovat a mohla jsem si vybrat 25 věcí ze všech odvětví, abych vám ukázala co zde můžete najít. Jednu věc bohužel neměli a tak mi místo toho poslali 7 jiných. Což jsem vůbec nečekala a velmi mile mě to překvapilo. 


Poštovné:
  • Do U.S. $3.95
  • Do Kanady $5.95
  • A mezinárodní $9.95
Do Čr je poštovné celkem vysoké tedy, ale myslím si, že při ceně produktů se to i tak vyplatí. Navíc si 
můžete objednat s kamarádkami a tak si poštovné můžete rozdělit a vyjde vás to levněji.
Doba dodání byla 14 dnů. Takže na to zas tak dlouho nečekáte.




Tu můžete vidět jak balíček přišel zabalen. Byl zabalen velmi pěkně. A navíc všechny věci v bublinkové fólii a pak i každá z věcí ještě zvlášť.

První co jsem si vybrala jsou ponožky :D Asi si řeknete proč ponožky, ale mají zde teplé,vánoční ponožky. A když jsem tyto viděla, musela jsem je hodit do košíku. Zrovna ani jedny nemají skladem, ale najdete je
tu a určitě je brzo zase naskladní.

Najdete zde i kosmetiku E.L.F. já jsem dříve od elfu zkoušela nějaké štětce a paletky. A tak jsem si něco vybrala i tady jako první je ořezávátko na tužky, které se hodí vždy. A tady v tom balení jsou navíc dvě. Tady ho najdete


Jako další věc od elfu jsem si vybrala jeden štětec na oční stíny, je trošku zkosený. Ale je fajn, už jsem ho zkoušela a chloupky zatím nevypadávají. tu


A poslední produkt co jsem si od elfu vybrala, je lesk na rty. V odstínu Nude pink, ale najdete zde i několik jiných odstínů. I mnoho dalších produktů na rty. 


Jako další kosmetický produkt jsem si tu vybral bronzující pudr od značky Malibu Glitz v odstínu Honey. Najdete ho tu, je tu i více odstínů. Je velmi pěkně pigmentovaný,matný. V balení je i houbička.


První doplněk co jsem si na této stránce vybrala jsou tři čelenky do vlasů. Najdete tu několik barevných variant, nebo i čelenky s mašličkou. Je tu toho hodně. Čelenky co jsem si vybrala já najdete tady.


Na této stránce najdete i několik pilníků na nehty a dalšího příslušenství. Já jsem si tu vybrala tento pilující blok. Obsahuje i leštičku.

Co se týče kosmetiky najdete tu i několik produktů na oči ať už stíny, linky,bázi, tak i řasenky. Já jsem si vybrala jednu řasenku. Hlavně kvůli tomu balení, které mě velmi zaujalo vzhledově. Řasenka má na sobě mašličku,která slouží na rozčesání slepených řas. Řasenku tu najdete i v jiných barevných kombinacích. Ale moc ji nedoporučuji. Vyzkoušela jsem ji a řasy ani neprodloužila ani neudělala objem.
Jsou tam, ale i jiné řasenky, tak můžete vyzkoušet nějakou z nich. Kdyby jste přesto chtěly zkusit tuto najdete ji tady.

Z kosmetiky tady je i hodně produktů na rty. Lesků, balzámů, rtěnek i konturovacích tužek. Já si vybrala jednu rtěnku, která mě zaujala zase hezkým puntikatým balením. Krémové matná rtěnka od značky Princesa v odstínu coral bliss. Kvalitou bych ji přirovnala ke značce Essence.


Z pudrových produktů jsem si tu vybrala i jednu tvářenku. Zaujal mě reliéf růžičky. A hlavně odstín Silky rose . Je od stejné značky jako bronzer tedy Malibu glitz.


Na eshopu mají i spoustu bižuterie. Já si zde vybrala hlavně naušnice, které se mi velmi líbí. Balení má tři páry perličky, kamínek a mašličky s perličkou, ty se mi líbí nejvíce. Tu je najdete


Další náušničky jsou velmi elegantní. Růžička v mint barvě s perličkou a kytičkou z kamínků. Najdete je ve více barvách například růžové, bílé,černé.tady


Poslední tři páry náušnic jsou ve zlaté barvě. Zase jedny perličky, srdíčko a křížek. Zase velmi pěkné a seženete je i ve stříbrné variantě.Tady jsou


Pokud vás nezaujala dekorativní kosmetika, najdete tady i spoustu masek na obličej. Já si vybrala tuto kokosovou. Zkoušela jsem jí a je na pleti velmi příjemná a moc hezky voní.


A druhou masku jsem si vybrala okurkovou. Tato je plátýnková. Bohužel jsem ji ještě nestihla vyzkoušet, ale určitě bude skvělá.

Z bižuterie jsem si tu vybrala i tento dlouhý řetízek. Jak můžete vidět obsahuje i malé perlové náušnice což je opravdu super za tu cenu.

A vybrala jsem si tu i tento jednoduchý stříbrný řetízek se srdíčkem. Obsahuje zase malé srdíčkové náušnice. Mají i ve zlaté variantě.


Co mě na této stránce zaujalo jsou laky na nehty. Mají tu několik značek, barev. Vybrala jsem si tu klasický top coat. Ještě jsem nezkoušela tak nevím jaký je.


Další lak jsem si vybrala tento bílý. Už jsem zkoušela, kryje v jedné vrstvě což je na bílý lak velmi dobré. Bohužel není vůbec kvalitní ještě ten den co jsem si nehty nalakovala, tak se začal loupat.


Jako další jsem si vybrala klasický černý lak. Také kryje v jedné vrstvě, ale bohužel se mi také začal loupat ještě v ten samý den co jsem nalakovala. Nemohu vám ho doporučit.


Najdete zde i pískové laky a matné. Já si vybrala bílý matný. Už jsem ho zkoušela a také se hned začal loupat. Takže vůbec žádná výdrž. Ale zase se nemůžeme divit za tu cenu.


Vybrala jsem si tu i takovýto lak, který je glitrový, ale má být matný. Ještě jsem nezkoušela tak nevím jaký je.


A vybrala jsem si tu i jeden pískový lak. A to jen kvůli této světle růžové barvě. Také jsem ještě nezkoušela tak nevím jaká je výdrž.


A ještě jeden pískový lak v královsky modré barvě. Též nezkoušeno, ale výdrž bude možná lepší.


Toto byl poslední produkt, který jsem si já na stránce vybrala. Vybrala jsem si ještě bázi pod oční stíny,ale tu neměli skladem tak mi místo toho poslali nějaké jiné kosmetické produkty. Tak vám je samozřejmě také ukážu. Jako první je tu další bronzující pudr v odtínu Buff najdete ho zde.


Přišlo mi navíc i několik produktů na rty. Třeba tato matná rtěnka ve světle růžové barvě. Zrovna nějakou takovou jsem sháněla, tak jsem měla radost. Ale jak jsem nanesla na rty, tak už ne. Velmi zalízá do vrásek a nevypadá to hezky.

Druhá matná je taková korálová. Tuto rtěnku vůbec nevyužiji a i dva další produkty. Tak kdyby jste si o ně chtěly zasoutěžit, tak mi napište do komentářů a já bych o ty produkty udělala soutěž.


Další produkt co mi přišel navíc je tato tužka na oči . Vysunovací, velmi zvláštní,ale pěkný odstín.


Další dva produkty co mi přišly. Jsou tyto pastelky na rty jedna v nude odstínu a druhá světle růžová. Také je nevyužiji takže by jste si zasoutěžily i o ně.


Další pastelka na rty co mi přišla je taková to vínová. Odstín se mi velmi líbí ve skutečnosti není tolik tmavý a na rtech vypadá hezky.


A poslední produkt co mi přišel navíc. Je tato paletka očních stínů. Balení není moc pěkné, ale stíny jsou dobře pigmentované. Mnohem lepší než stíny od Essence.


Tak to je vše. všechny produkty co mi přišly. Chtěly by jste holky soutěž o ty tři produkty na rty? Jestli ano tak napište komentář a já bych ji hned vyhlásila a i něco ještě k tomu přidala.
Znáte stránku shopmissa? Zaujala vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat