pátek 18. prosince 2015

TAG: Vánoční

Ahoj holky,

jelikož už příští čtvrtek jsou Vánoce, řekla jsem si, že pro vás také udělám vánoční tag. A doufám, že příští rok se tu u dalšího vánočního tagu sejdeme.
Všem přeji Šťastné a veselé Vánoce. Ať pod stromečkem najdete, to co jsi přejete.
A teď už jdeme na zmiňovaný tag.




1. Jaký je tvůj nejoblíbenější vánoční film? Dělala jsem článek o mých oblíbených vánočních filmech tak můžete mrknout. Ale můj nejoblíbenější je Sám doma.

Výsledek obrázku pro sám doma


2.Nejoblíbenější vánoční jídlo? Kuřecí řízek s bramborovým salátem. 

Výsledek obrázku pro kuřeci řízek s bramborovým salátem


3.Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér? Spíše amatér, nebaví mě balit dárky, tak vždy zabalím jen do papíru a převážu stuhou. 

4.Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ? Každý rok před večeří rozkrojíme jablíčko a občas pouštíme svíčky.
Výsledek obrázku pro rozkrojené jablko


5.Jaký byl nejlepší dárek co jsi kdy dostala? Já mám radost vždy ze všech dárků. A nejlepší dárek si nepamatuji. Možná tenisky od Niku po kterých jsem dlouho koukala.

6.Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi? V 8 nebo 9 letech.

Výsledek obrázku pro vánoce

7. Dáváš si novoroční předsevzetí? Už nedávám, protože málokdy jsem ho dodržela.

Výsledek obrázku pro vánoce


8.Oblíbená vánoční vůně? Jablko se skořicí a hřebíčkem. 

Výsledek obrázku pro jablko se skořicí a hřebíčkem

9.Bílé nebo barevné světýlka na stromečku? My to každý rok střídáme, ale spíše bílá.

Výsledek obrázku pro vánoční stromeček

10.Jaké vysněné místo by jsi o Vánocích navštívila? Hawaii :D

Výsledek obrázku pro hawaii


A co vy holky jaké máte vánoční tradice? Máte už dárky nakoupené?

Žádné komentáře:

Okomentovat