pondělí 14. prosince 2015

Nákupy na Ebay a Aliexpress 2


Ahoj holky, 

uběhl měsíc od posledního nákupu z ebay a ali. A jelikož se mi tu nastřádalo zase pár věcí, tak vám je zase ukážu. Aby jste věděly co tu vše můžete pořídit. A něco si třeba jako já také koupily. Tak už jdeme na to.


Jako první věc tu mám hodinky v mintové barvě. Mají zlatý ciferník. Přišly mi za 14 dní . A jdou v pořádku.
Objednala jsem je tu. Mají je i v několika jiných barvách např. bílé,černé,růžové,hnědé,nude.


Na aliexpressu jsem si objednala kryt na telefon. Je na telefon Acer liquid Z500. Stál 32 Kč. A objednala jsem ho tu. Přišel mi až po dvou měsících bohužel.


A druhý kryt co jsem na ali objednala je na Nokii 6300. Stál mě 40 Kč, ale odkaz už na něj není aktuální. Přišel mi po 14 dnech.

Na ebay jsem si v aukci koupila dvoje samolepky na nehty. Jedny stály 3 Kč a druhé 2 Kč.


Dál jsem si v aukci pořídila i další lepítka. Přišly za 14 dní a stály 5 Kč.


A ještě jedny lepítka z aukce. Tyto se mi velmi líbí a stály 6 Kč. Přišly do 3 týdnů.


Na ali jsem si pořídila i takovouto čelenku do vlasů s bílými růžičkami. Přišla za měsíc a stála mě 15 Kč. A objednat si ji můžete tady.


Už v minulých nákupech jste viděly tyto gumičky. V aukci jsem si pořídila ještě jedny a vyšly na 4 Kč.


V aukci jsem si tu pořídila i tyto šablonky na francouzskou manikůru. Tyto 4 balení vyšly na 5 Kč. A přišly zhruba za měsíc.

Jako další jsem si na ebay objednala takovéto  sovičky, které jsou vlastně knoflíky. Přišly za 10 dnů a objednala jsem je tady. Stály mě 24 Kč.


Jako další věc jsem tu objednala růžovou mp3, kterou si vybrala kamarádka. Stála 30 Kč. Funguje v pořádku. A je odsud.

Další věc, kterou si vybrala kamarádka na ebay jsou gelové linky se štetečkem. Stály 18 Kč. Najdete je tu.
A přišly mi do dvou týdnů.

Na ebay v aukci jsem koupila pro neteř řetízek s mimoněm. Stál jen 3 Kč. A přišel za 3 týdny.


Poslední věc jsem si pořídila na ebay v aukci tento zlatý řetízek s přívěškem škrabošky. Vyšel mě na 4 Kč. A přišel asi za týden.


Tak to jsou z tohoto nákupu všechny věci. Brzo vám zase ukážu další až mi zase pár věcí přijde.

1 komentář: