čtvrtek 31. prosince 2015

Co jsem dostala k Vánocům v roce 2015

Ahoj děvčata,

jelikož máme po Vánocích, tak jsem se rozhodla ukázat vám, co jsem našla pod stromečkem. Rozhodně to neberu jako vychloubání. Ale jelikož se sama ráda koukám, jaká blogerka, co dostala, tak proč vám taky neukázat co jsem dostala já. Tento rok jsem si k Vánocům ani nějak nic nepřála. Nevěděla jsem co. Jinak toto je poslední článek v tomto roce. Tak vám přeji Šťastný Nový rok 2016.



Jako první tu mám kus z oblečení. Je jím tričko v černé barvě, s třičtvrtečním rukávem. Dole je krajkový lem. Tričko je z Terranovy.



Jediné co jsem si tak nějak přála, byly nějaké džíny. A tak jsem dostala tyto světle modré džínové legíny. Jsem s nimi naprosto spokojená. Jsou z Ff.


Jako každý jsem dostala ponožky. :D Dostala jsem 6 párů. Černých a šedých.



Vánoce se neobejdou ani bez pyžama. A já jsem dostala tyto kraťasy na spaní. Jsou velmi příjemné a zase jsou z Ff.

Dál jsem pod stromečkem našla holítka od značky Venus. Ty mohu velmi doporučit.


A ještě hlavice na strojek od Venusu. Byly v krabičce, ale tu jsem vyhodila, tak vám je ukážu aspoň takto.


Od značky Avon jsem dostala Mléko do vany s vůní růží. Dříve jsem měla medové mléko a bylo super. Takže bude určitě i toto.


Další věc do vany. Pěna do koupele od značky Naturalis s vůní rašeliny. Přesně tuto jsem už jednou měla a krásně voněla. A dělala hodně pěny.


Něco z bižuterie. Řetězový zlatý náramek s kamínky. Ten se mi bude hodit skoro ke stejnému náhrdelníku co mám. Takže jsem spokojená.


Miluji sprchové gely od Dermacolu i jejich tělová mléka. Pod stromečkem jsem našla rovnou dva sprcháče. Jeden s vůní vodního melounu, ten jsem několikrát už měla a je můj oblíbený. Hlavně přes léto, je velmi osvěžující. A druhý sprcháč je s vůní mandarinkového sorbetu. Ten jsem ještě neměla, ale také velmi příjemně voní.

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet deodorant od značky Borotalco, ale nějak jsem se nedostala k jeho koupi. Ale jak můžete vidět jeden jsem k Vánocům dostala. Moc se na něj těším a určitě pak udělám i recenzi.


První toaletní voda co jsem dostala je od Avonu. Voní celkem příjemně, ovocně a letně. Takže si jí nechám až na léto.


Další dvě toaletní vody co jsem dostala jsou od značky Miss sporty. Ta růžová hezky voní, ale ta fialová mi bohužel nějak nesedí.

Další kosmetický produkt. Krém na ruce z Oriflamu s vůní skořice a jablka. Přesně moje oblíbená vánoční vůně.

Na tyto kraťasy jsem dlouho na internetu koukala. A velkým překvapením  bylo, když na mě čekaly pod stromkem.

Jediný kosmetický balíček, který jsem tento rok dostala. Je balíček od značky Balea- Cukrová pusinka. Obsahuje bombu do vany, sprchový gel a tělové souflé. Balíček vypadá velmi pěkně, má hezké balení a už se těším až produkty vyzkouším.


Nějaká i ta sladkost. Od Milky jsem dostala tento boxík se 150 kusy karamelových bonbonu. Jsou moc dobré a dózu pak také využiji.


Velkou radost mi udělal tento polštářek ve tvaru srdce v bílé barvě. Polštářek je z Primarku.


Potřebovala jsem malou černou crossbody kabelku a od mamky jsem dostala tuto pěknou z Manga.


Jelikož si často žehlím vlasy, a i když žehličku mám, stejně jsem dostala novou. Tato je rovnou 2v1 dá se použít i jako kulma. Takže super.


Mimoni jsou všude :D i já jednoho našla. Obsahuje pěnu do koupele. Ale nejdůležitější je samozřejmě samotná postavička.


Dostala jsem i krásnou pletenou bílou šálu, která obsahuje zlaté nitky.


Mám velmi ráda cardigany, takže taky nemohl nějaký chybět. Vínový ještě nemám, je z Terranovy.


Dárek co mi udělal asi největší radost. Ještě jedna crossbody kabelka, ale trošku větší.Láska na první pohled. Nosím ji teď pořád.


Drobnosti od kamarádky. Krém na ruce od Essence a lesk na rty také od Essence. A krásný mýdlový medvídek s vůní hřebíčku.


Z Ff jsem dostala od kamarádky takové to krásné teplé balerínky na doma.


A jsme na konci. Poslední dárek. Tmavě modrá bunda. Také mi udělala radost. Hezky teplá a vypadá dobře na postavě.


Tak to jsou všechny mé dárky. Za všechny velmi děkuji, udělaly mi radost. Co jste dostaly k Vánocům vy?

2 komentáře:

  1. Krásné dárečky :) Legány z F&F mám taky a jsem s nimi spokojená.

    Chapter #12 of 2015

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, to je dárečků;) taky se musím trošku pochlubit ;) od přítele jsem dostala tyto náušničky - http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nausnice/nausnice-a-heunis-gotham-city-gc-3-01.html , který si vezmu na plesy hlavně ;) a ještě poukázku do www.ksporting.cz , kde jsem si koupila tuto krasnou bundu http://www.ksporting.cz/damske-zimni-bundy/damska-bunda-reebok-bts.html , jinak jsem dostala zásobu teplých ponožek, a romantický výlet pro dva do Rakoského hotelu ;) jinak pěkný blog, moc hezky se čte, přidávám si do oblíbených ;) Renda

    OdpovědětVymazat