neděle 13. prosince 2015

Moje oblíbené vánoční filmy

Ahoj holky,

druhá adventní neděle je za námi a Vánoce se nám blíží čím dál tím více. Tak to abych začala balit pomalu dárky. Co vy máte už dárky zabaleny? Mě ještě zbývá jich pár pokoupit. Jelikož o Vánoce, ale i před vánocemi ráda koukám na filmy, tak jsem si řekla, že vám ukážu, ty moje oblíbené. Všichni jste je určitě viděly takže to pro vás nebude žádný nový tip na film. Ale aspoň uvidíte na co ráda koukám.



  • Sám doma, Sám doma 2 Ztracen v New Yorku

Tak tyhle dva filmy prostě nesmí chybět. Já miluju, jak Kevin dává těm zlodějům na frak. Je to neskutečně vynalézavé dítě :D Někdy až moc. Chudáci ti dva, i když jsou to zloději. A pak hlavně ten druhý film má krásné vánoční odkazy. Ta paní v tom parku, majitel toho hračkářství. Všechno jsou to krásné vánoční příklady. Prostě vánoční nálada.

                     

  • Grinch
Kdo by neměl rád toho zeleného chlupáče, i když chce ukrást vánoce. Já ho zbožňuju, o to víc, že ho hraje Jim Carrey, který je pro mě jeden z nejlepších komických herců. A navíc je film doprovázen nádhernými vánočními písničkami. A další plus je hlas Zděnka Svěráka, který tu má roli vypravěče. Jeho hlas mi zní prostě krásně vánočně. Tenhle film je hodně velká dávka vánoční atmosféry. 


  • Vánoce naruby
Já mám Tima Allena prostě ráda :D A způsob jakým se tady hlavní pár snaží neoslavit vánoce, ten jejich bojkot a jak se všichni sousedé na to tváří a snaží se je přimět, aby šli s proudem :D Nejlepší je jak si Tim dá ten botox a nebo jak se sousedé snaží získat Frostyho. Já se prostě bavím, a to moc, u téhle vánoční komedie. Určitě doporučuji. I když se vlastně hlavní hrdinové snaží naprosto ignorovat vánoce, ve skutečnosti je ten film opravdu hodně vánoční. A hodí se i na štědrý večer nebo jen tak při balení dárků či zdobení stromku. Prostě by měl o vánocích být na programu.




  • Santa Claus
Není nad starou dobrou jedničku. I když uznávám i dvojka má své kouzlo taky.
Další z vánočních filmů Tima Allena, tady se z něj stává samotný Santa Claus, ale než mu to dojde a než se to naučí. Zábavná vánoční komedie na hodně americký styl. A i když Santa Claus není náš, tak je to stejně vánoční postava a je to prostě krásná představa, jak ten dědula jezdí na sáních a rozdává dárky. 




  • Vánoční prázdniny
Kdo by neznal bláznivou, často velmi smolařskou rodinu Griswoldových. Jejich výlety vždycky probíhají a končí tak šíleně, že se prostě musíte smát. Vzpomeňte si na Bláznivou dovolenou do Disneylandu, nebo v Evropě a nebo třeba v Las Vegas. Vánoce prostě nemůžou proběhnout jinak. Domů se jím nastěhuje celá obrovská rodina a chaos může začít. 
Tenhle vánoční film mám hrozně ráda. Celou tu rodinku mám hrozně ráda. Nejraději mám tento film společně se Sám doma 2 hezky o štědrém večeru. Výborná kombinace.




  • Budiž světlo
Dva sousedé, kteří už neví, jak by se víc vyhecovali. Dovedete si představit, že by se váš soused rozhodl udělat rekord s vánočními světýlky? Že by vám naproti svítil vánočně dům takovou měrou, že by to bylo jak za dne? Asi by vás to dost nakrklo. A právě to provází tuto vánoční komedii.
Ti dva občas připomínají Pata a Mata a tak tam nechybí velká dávka srandy, ale taky vánoční nálady při nakupování dárků, stromečků, focení na vánoční přání a všechny ty ostatní vánoční tradice. 
Tenhle film bych řadila k těm předvánočním, nebo spíš předštědrovečerním. Já na něj nedám dopustit.





  • Prázdniny
 Amanda i přes svůj luxusní život je momentálně osamocená a to těsně před Vánoci. Iris je naopak skromná a obývá nejmenší dům poblíž Londýna. Obě trápí to samé, láska. Najdou se přes inzerát, kde si nabídnou vzájemně si prohodit po dobu Vánoc bydlení. Utéci od nešťastné lásky, od chlapů. Krásná romantická komedie, která ale není klasickou přeslazenou romantikou. Cameron Diaz a Kate Winslet jsou úžasné herečky a film je tohle úžasný.




  • Přítel pod stromečkem
Tenhle film jsem poprvé viděla teprve před pár lety. Je to milá romantická komedie, která má kouzlo právě díky těm Vánocům. Ve třinácti letech si Holly přeje od Santy kluka, ale po dvaceti letech je stále sama a na svoje přání zapomněla. Ale Santa Claus nezapomněl.




  • Přežít Vánoce
Tuhle komedii mám šíleně ráda a patří opravdu mezi moje oblíbené vánoční filmy. Drew je osamělý, ale za to velmi bohatý a rozhodl se, že tyto Vánoce už nebude trávit sám. Proto rodině Valcosových učiní nabídku, nabídne jim peníze za to, že budou hrát jeho rodinu. Poklidné svátky plné lásky a klidu tak naruší mrzutý boháč. Vtipná komedie, navíc s Benem Affleckem :)




Tak holky tohle je mých 10 nejoblíbenějších vánočních filmů. Jaký je váš oblíbený? Klidně mi dejte nějaké tipy, ráda se podívám na nějaké nové. 







3 komentáře:

  1. Santa Claus je můj nejoblíbenější vánoční film, pamatuji si, že jsem ho poprvé viděla když mi bylo asi devět a od té doby na něj koukám každý rok :)

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
  2. Pozerám, že je tu zhrnutých veľa filmov, ktoré patria k mojim najobľúbenejším čo sa týka vianoc :) Sám doma, Vianočné prázdniny, Budiž svetlo a Santa Claus, Vianoce naruby - stále bavia aj keď sme ich už videli x-krát:) Tiež mám veľmi rada film Jack Frost. Vydarený je aj vianočný duch, ďalej Bláznive vianoce (skôr známe pod názvom A princess for a christmas), Z animákov - Arthur zachranuje vianoce, a ďalšia staršia klasika - Polárny expres :) Minulý rok dávali v telke novinku Vianoce v putách - tiež dosť vydarená vianočná komédia :)

    OdpovědětVymazat