středa 30. prosince 2015

Vánoční Swap

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám připravený po dlouhé době swap, na kterém jsem se dohodla s Denčou na facebookové skupině SWAP. Dohodly jsme se, že balíček bude v hodnotě 500 Kč. Já jsem v balíčku chtěla kosmetiku a vánoční dekoraci a Denča jen vánoční dekoraci.
Tak vám ukážu co mi od Denči přišlo. Udělala mi velkou radost. Balíček je velmi pěkný. Jak můžete vidět tak mi přišel i krásně zabalený. A krabičku určitě také využiji.


Když jsem balíček otevřela, tak velmi krásně voněl a vykoukli na mě samé krásné věci.


Jako první na mě vykoukla Pěna do koupele od Baley. Zrovna na tuto jsem v Dmku koukala, ale nakonec jsem si ji nekoupila. Pěna voní krásně po jasmínu. Už se těším až si udělám relaxační vanu.


Věc z které jsem měla největší radost je od značky Macadamia. Dlouho jsem na tuto značku na internetu koukala. A tak jsem ráda, že jsem jí v balíčku našla. Je to Maska na vlasy, která pěkně voní a obsahuje olejový extrakt. Takže by mi maska mohla vyhovovat, protože mám poškozené vlasy.


V balíčku jsem našla ještě jeden produkt od značky Macadamia. A tím je Olej na vlasy. Má velmi pěkné balení jako maska. Už jsem ho dvakrát stihla vyzkoušet je velmi mastný, ale vlasy po něm mastné nejsou. Vypadají po něm zdravě, více lesklé. Zatím jsem s ním opravdu spokojená.


Denča mi do balíčku dala jeden Balzám na rty a tím je Lip Smacker s příchutí Berry buttercream. Jelikož mám teď načatých hodně balzámů, tak ho zatím načínat nebudu, ale těším se na něj. Lip Smacker jsem ještě neměla. A vůně vypadá zajímavě.


Miluji svíčky a v balíčku jsem měla takovoudle krásnou vánoční se stromečkama. Po vypálení určitě využiji jako svícínek na čajové svíčky.


Balíček obsahoval i dva laky na nehty. Jeden v mint odstínu od Miss sporty, který už doma mám. A pak červený lak od Rimmelu z kolekce Rita Ora. Červené laky používám nejčastěji a rozhodně se u mě neztratí.


Denča moc dobře ví, že mám velmi ráda bomby do koupele. A tak mi do balíčku dala tuto krásnou vánoční od Bomb cosmetics. Už se těším až si jí hodím do vany.


Dostala jsem i dekoraci. Toto těžítko s andílkem. Podobné jsem měla, ale rozbilo se mi takže mi toto nové udělalo radost.

A ještě jedna dekorace. Ptáček na zavěšení nebo ozdobička. Využila jsem ho a přidala ho na stromeček.


Když jsem v balíčku uviděla makeup od Astoru, tak jsem byla ráda, ale zároveň jsem se bála,aby nebyl na mě tmavý. Naštěstí odstín mi sedí perfektně. A aspoň vyzkouším další makeup od Astoru.


Předposlední kosmetický produkt. Tělové máslo s vůní vanilky od značky Eveline cosmetics. Tuto značku vůbec neznám, tak jsem ráda, že vyzkouším něco nového.


Ještě jedna dekorace a tou je tento krásný svícínek omotaný hvězdičkami. Velmi krásný je.


Už jsme u posledního kosmetického produktu. Cestovní balení denního krému od Ziaji z řady s kozím mlékem. Určitě využiji.


V balíčku byla ještě taková to krabička. Co myslíte,že v ní bylo?



Byly v ní náušnice :D Osm párů náušnic. Všechny moc pěkné.



Kdyby jste chtěly vidět co jsem poslala Denče, tak to můžete vidět na této fotce. Akorát není vůbec kvalitní. Plus na fotce nejsou vzorečky od Biodermy a balzám na rty. Denča kosmetiku nechtěla, chtěla jen dekorace, proto balíček vypadá takto. 
Denisa byla velmi spokojená a já také. 





Jak se vám swap líbil? Děláte také swapy? Když by jste některá se mnou chtěla swap udělat, tak klidně napiště a domluvíme se.

3 komentáře: